برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن بزرگداشت شهدای بخش مرکزی دزفول
کد خبر: 3716777
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن بزرگداشت شهدای بخش مرکزی دزفول

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ بیست‌ویکمین دوره مسابقات قرآن بزرگداشت شهدای بخش مرکزی دزفول از ۹ تا ۱۱ خرداد در شهرک شهید منتظری این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن بزرگداشت شهدای بخش مرکزی دزفول

 

فریدون غلامی مدیر اجرایی هیئت رزمندگان بخش مرکزی دزفول در گفت‌وگو با (ایکنا) از خوزستان، از برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن بزرگداشت شهدای بخش مرکزی دزفول خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته حفظ قرآن کریم، قرائت تحقیق و درک مفاهیم(سوره زمر تفسیر نور) برگزار خواهد شد.

وی گفت: برگزاری این مسابقات طی 3 روز از 9 تا 11 خرداد ماه همزمان با 14، 15 و 16 ماه مبارک رمضان به میزبانی زینبیه مسجد جامع شهرک شهید منتظری دزفول انجام می‌شود.

غلامی در توضیح رشته‌های این مسابقه قرآنی گفت: رشته حفظ قرآن کریم ویژه بانوان است. رشته قرائت تحقیق ویژه آقایان و در دو مقطع سنی جوانان و بزرگسالان و آزمون رشته درک مفاهیم به صورت کتبی و به طور مشترک با حضور آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

به گفته دبیر بیست و یکمین مسابقات قرائت و درک مفاهیم قرآن دزفول، بالغ بر 100 نفر برای شرکت در این مسابقات اسم نویسی کرده‌اند.

وی اعلام کرد: مسابقات ساعت 22 چهارشنبه 9 خرداد آغاز می‌شود و زمان اختتامیه آن جمعه 11 خرداد خواهد بود.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان بخش مرکزی دزفول اظهار کرد: این مسابقات از سال 69 به همت جمعی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس آغاز شد و سال به سال گسترش پیدا کرد. این مسابقات از سوی هیئت رزمندگان بخش مرکزی دزفول با همکاری پایگاه بسیج و کانون فرهنگی- هنری معراج شهرک شهید منتظری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha