استان اصفهان با کمبود موقوفات قرآنی مواجه است
کد خبر: 3716833
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

استان اصفهان با کمبود موقوفات قرآنی مواجه است

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون اداره‌کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان گفت: غرفه محصولات قرآنی و تبلیغ برای موقوفات قرآنی در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان راه‌اندازی می‌‌شود، زیرا استان اصفهان در خصوص موقوفات قرآنی مشکل دارد.

به گزارش ایکنا از اصفهان، حسینی، معاون اداره‌کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان ظهر امروز در نشست خبری پانزدهمین دوره نمایشگاه قرآن وعترت اصفهان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان امسال در تمامی بقاع متبرکه استان، مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم با حضور قاریان برجسته کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود که برخی از آن‌ها به صورت زنده پخش می‌شوند.
وی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، امسال متفاوت و فعال‌‌تر از سال‌های گذشته در نمایشگاه قرآن و عترت استان اصفهان حضور پیدا می‌کند.
معاون اداره کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان بیان کرد: طرح «همه واقف باشیم» یکی از برنامه‌های اداره کل اوقاف استان برای شرکت در نمایشگاه امسال قرآن است که براساس آن علاقمندان می‌توانند با خرید یک جلد قرآن کریم، آن را وقف کنند و جز واقفین شوند که البته امسال وقف کتاب مفاتیح‌الجنان نیز به آن افزوده شده است.

وی افزود: امسال غرفه‌ای برای ارائه محصولات قرآنی و تبلیغ برای موقوفات قرآنی راه‌اندازی می‌کنیم، زیرا استان اصفهان در خصوص موقوفات قرآنی مشکل دارد.
حسینی ادامه داد: مسابقه قرآنی نیز هر شب در محل نمایشگاه برگزار می‌شود که به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.
انتهای پیام

captcha