محفل انس با قرآن در پایگاه دریایی خرمشهر برگزار شد/ دیدار با خانواده شهدا به مناسبت 3 خرداد
کد خبر: 3716861
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷

محفل انس با قرآن در پایگاه دریایی خرمشهر برگزار شد/ دیدار با خانواده شهدا به مناسبت 3 خرداد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قران کریم با حضور کارکنان پایور و وظیفه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی پایگاه دریایی خرمشهر به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قران کریم با حضور کارکنان پایور و وظیفه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

در این مراسم معنوی محمدعلی ناصری از قاریان شهرستان آبادان به قرائت قرآن کریم پرداخت، همچنین در ادامه محمدعلی محمودی حافظ قرآن کریم نیروی دریایی به ارائه محفوظات خود پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان خرمشهرضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: سه عامل باعث زودودن زنگار از دلهای مومنین می شود که عبارت است که شامل تلاوت و تدبر در قرآن قبل از نماز صبح، استغفار در نماز شب و کشیدن دست نوازش بر سر یتیمان است.

همچنین صبح امروز 1 خردادماه به مناسبت روز سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر معاون هماهنگ کننده نداجا امیر دریا دار حمزه علی کاویانی و حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه خرمشهر و جمعی از کارکنان پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر با خانواده شهدا دیدار کردند.

در این دیدارامیردریادار کاویانی گفت: ایثارگری شهدای عزیز ما در زمان دفاع مقدس قابل تحسین است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ادای دین به مقام شامخ آن‌ها وظیفه تک تک ما محسوب می‌شود که ما می‌توانیم با بزرگداشت یاد و خاطره آنان هم دین خود را ادا کرده و هم سبب ترویج فرهنگ ناب و انقلابی ایثار و شهادت شویم.

انتهای پیام

captcha