راه‌اندازی جمعه‌بازار «خاتون» ویژه بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار در سنندج
کد خبر: 3716899
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

راه‌اندازی جمعه‌بازار «خاتون» ویژه بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار در سنندج

گروه اجتماعی - سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج از برپایی نخستین جمعه بازار ویژه بانوان سرپرست خانواده و کارآفرین خبر داد و گفت: این جمعه بازار در پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی برپا می‌شود.

عبدالسلام سپهر، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: یکی از رسالت‌ها و برنامه‌های سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج ایجاد فضای مناسب کسب و کار و ساماندهی مشاغل شهری است.
وی در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانواده و کارآفرین، این شهرداری برنامه‌ریزی لازم برای ایجاد مکان مناسب جهت ارائه توانمندی ها و تولیدات بانوان را صورت داده است.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج از برپایی نخستین جمعه بازار ویژه بانوان سرپرست خانواده و کارآفرین خبر داد و بیان کرد: این جمعه بازار در پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی برپا می شود.
بیان کرد: این جمعه بازار شامل 95 غرفه است و بانوان می توانند صنایع دستی و مصنوعات خود را جهت فروش ارائه کند.
سپهر عنوان کرد: این بازار با نام جمعه بازار خاتون نامگذاری شده و مدیریت آن به یکی از انجمن های مردم نهاد فعال در حوزه توانمندسازی زنان واگذار شده است.
وی اعلام کرد: جمعه هفته جاری طی مراسمی با حضور مسئولین این بازار افتتاح خواهد شد و شهروندان می توانند هر جمعه از ساعت 9 الی 18از این جمعه بازار دیدن فرمایند.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج تصریح کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی به منظور ساماندهی مشاغل شهری و صنوف مزاحم و آلاینده طرح ها و برنامه ریزی های لازم را صورت داده که درآینده نسبت به اطلاع رسانی آن اقدام خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد: شهروندان با استقبال از این جمعه بازارحمایت از بانوان سرپرست خانواده و موجبات شکوفایی توانمندی آنان را فراهم کنند.
انتهای پیام

captcha