جزئیات طرح جدید بیمه فعالان قرآنی اصفهان اعلام شد
کد خبر: 3717045
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

جزئیات طرح جدید بیمه فعالان قرآنی اصفهان اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت اصفهان از توافق با بیمه حکمت به منظور اعمال تخفیف و پوشش حداکثری خدمات بیمه برای فعالان قرآنی خبر داد.

جزئیات طرح جدید بیمه فعالان قرآنی اصفهان اعلام شد

سید محمدجعفر پروانیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: به دنبال درخواست و پیگیری اتحادیه و تلاش سازمان‌های مردم‌نهاد به منظور تقاضای اعمال تخفیف و پوشش حداکثری خدمات بیمه برای فعالان قرآنی، در مناقصه میان شرکت‌های بیمه‌‌، بیمه حکمت در زمینه تعهدات، درصد بیمه، هزینه‌ها و حداکثر خدمات‌دهی، برنده مناقصه اعلام شد.
وی افزود: با توجه به رقابت میان شرکت‌های بیمه،‌ اتحادیه به دنبال شرکتی بود که بهترین خدمات را ارائه دهد و پس از برگزاری مناقصه و جلسات مکرر به منظور تقاضای اعمال تخفیف و خدمات حداکثری برای جامعه قرآنی، با بیمه حکمت(مجموعه نیروهای مسلح) به توافق رسیدیم.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت استان اصفهان با اشاره به اینکه طرح بیمه دولتی مؤسسات قرآنی فقط مربوط به خدمات درمانی است و سوابق حقوقی، بازنشستگی و بیمه بیکاری ندارد، گفت: به دنبال تفاهم‌نامه با بیمه حکمت، همه مؤسسات قرآنی می‌توانند امور بیمه‌ مؤسسه خود را در سطح مربیان قرآن، قرآن‌آموزان و کل جامعه قرآنی از طریق ثبت‌نام در اتحادیه انجام دهند.
پروانیان با بیان اینکه در طرح جدید هر فرد تنها 35 هزار تومان پرداخت می‌کند، افزود: طرح جدید تمام خدمات درمانی به تفکیک نوع بیماری و خدمات خاص مربوط به آنها از جمله تخصیص شش میلیون تومان هزینه برای هر نفر به منظور جبران هزینه‌های بستری و جراحی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، خدمات شیمی‌ درمانی، آنژیوگرافی قلب و رادیوتراپی با بیش از شش ساعت بستری را شامل می‌شود.
وی ادامه داد: 12 میلیون تومان برای جراحی‌های مهم نظیر پیوند قلب، کبد، کلیه و مغز استخوان؛ یک میلیون و 500 هزار تومان برای تولد فرزند اول تا سوم؛ جبران هزینه‌های پاراکلینیکی اول و دوم هر یک چهارصد هزار تومان؛ یک میلیون تومان برای انواع خدمات چشم پزشکی؛ هشتصد هزار تومان جبران هزینه‌های آمبولانس داخل شهر و چهارصد هزار تومان جبران هزینه‌های جراحی‌های مجاز سرپایی به دستور پزشک اختصاص داده شده است.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت استان اصفهان اضافه کرد: انواع اسکن‌ها و سیتی‌اسکن‌ها، تست تنفسی، نوار مغز، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، انواع خدمات آزمایشگاهی، فیزیوتراپی، رادیولوژی، آزمایش‌های تشخیصی، پاتولوژی، خدمات اورژانس و ویزیت پزشک عمومی، متخصص و فوق متخصص نیز در طرح جدید مورد تعهد قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: مؤسسات قرآنی پس از ثبت‌نام به صورت دسته‌بندی از سوی اتحادیه معرفی می‌شوند و برای جلوگیری از تمرد بیمه‌گر نیز مسائل و ملاحظات قضایی در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام

 

captcha