افتتاح «مرکز مطالعات آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی» در جهاددانشگاهی کردستان
کد خبر: 3717103
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

افتتاح «مرکز مطالعات آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی» در جهاددانشگاهی کردستان

گروه اجتماعی- «مرکز مطالعات آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی» با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر،معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان، معاون اجتماعی بهزیستی و رئیس جهاددانشگاهی امروز، دوم خردادماه در جهاددانشگاهی استان افتتاح شد.

افتتاح «مرکز مطالعات آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی» در جهاددانشگاهی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، چیا سهراب نژاد، رئیس جهاددانشگاهی کردستان امروز، دوم خرداد ماه در مراسم افتتاح «مرکز مطالعات آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی» اظهار کرد: مرکز مطالعات آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی جهاددانشگاهی فعالیت خود را در جهت پاسخگویی و ارائه راهکارهای علمی تخصصی به نیازها و مشکلات حوزه آسیب‌های فرهنگی اجتماعی انجام می‌دهد.
وی این مرکز را از مراکز نوع ب زیر نظر واحد فرهنگی جهاددانشگاهی استان عنوان کرد و افزود: مرکز مطالعات آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی براساس سیاست‌های جهاددانشگاهی که نقش مؤثری در ارائه راه‌حل‌های هوشمندانه و تأثیرگذار در نظام تصمیم‌سازی و تصمیم گیری کشور است، تاسیس و راه اندازی می شود.
سهراب نژاد بیان کرد: در این مرکز نیازهای علمی و فرهنگی، امورمطالعاتی، پژوهشی، آموزشی و مشاوره‌ای انجام می شود.
وی با اشاره به مهمترین آسیب های اجتماعی و فرهنگی در استان دانست و اعلام کرد: دغدغه و اولویت مرکز مطالعات آسیب های فرهنگی و اجتماعی برای ارائه خدمات و مشاوره در راستای حل و رفع این دغدغه‌ها است.
رئیس جهاددانشگاهی کردستان، فراهم آوردن بسترهای مناسب جهت تولید آثار علمی و دانشجویی، برطرف کردن نیازهای بخش خصوصی و دولتی، طراحی و ایجاد بسترهای مناسب به منظور گسترش و ارتقاء مشارکت اجتماعی دانشجویان در سطح جامعه را از اولویت‌های مرکز آسیب‌های اجتماعی ذکر کرد.
انتهای پیام

captcha