برگزاری ۵۰گفتمان دینی ویژه ماه مبارک رمضان در دهگلان
کد خبر: 3717165
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

برگزاری ۵۰گفتمان دینی ویژه ماه مبارک رمضان در دهگلان

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: تعداد ۵۰ گفتمان دینی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در بیش از ۳۰مسجد و حسینیه رستگاران با همکاری ماموستایان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی عظیمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان یادآور بندگی خالصانه خداوند، انس بیشتر با قرآن و دعا و نیز همدلی و همراهی با هم نوعان و نیازمندان است.
وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با هیئت امناء مساجد و حسینیه ها، مسئولان تشکل‌های دینی و قرآنی، کانون‌های فرهنگی و همچنین ماموستایان شهرستان و مبشرین فرهنگی بومی و روحانی مستقر کروندان گفتمان های دینی تدوین شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: تعداد ۵۰ گفتمان دینی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در بیش از ۳۰مسجد و حسینیه رستگاران با همکاری ماموستایان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام محمد عظیمی موضوعات این گفتمان های دینی را سبک زندگی قرآنی، تربیت فرزند درسیره امام حسن مجتبی (ع)، راهکارهای حمایت از کالای ایرانی، راهکارهای تقویت باورهای دینی، آسیب ها و تهدیدهای فضای مجازی، ضرورت ساماندهی و استفاده از پیام رسان‌های داخلی، ولایت مطلقه فقیه و تبیین سیره علوی، حجاب و عفاف و ضرورت امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.
انتهای پیام

captcha