محافل و جلسات قرآن سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد
کد خبر: 3717226
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

محافل و جلسات قرآن سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی- در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد محافل و جلسات انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز از خراسان رضوی برگزار می‌شود.

محافل و جلسات قرآن سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد محافل و جلسات انس با قرآن از سوم تا 10 خردادماه سال جاری در طبقه +1 ساختمان شمس، غرفه مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار می‌شود.


پنجشبه، سوم خردادماه
جلسه قرآن یادبود شهید منا، محسن حاجی‌حسنی‌کارگر با حضور مصطفی حاجی‌حسنی‌کارگر، قاری و مدرس قرآن کریم؛ در این مراسم علوم قرآنی از جمله روخوانی، تجوید، صوت، لحن و مفاهیم برای تمامی رده‌های سنی آموزش داده می‌شود.


جمعه، چهارم خردادماه
محفل قرآنی جامعه قاریان افغانستان مقیم مشهد با حضور کبیر قلندرزاده، مسئول جامعه قاریان افغانستان مقیم مشهد؛ در این جلسه قرآن به آموزش تخصصی قرائت قرآن به نوجوانان و جوانان پرداخته خواهد شد.


شنبه، پنجم خردادماه
جلسه قرآن یادبود استاد حمیدرضا عباسی با حضور علیرضا رضایی، قاری بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.


یکشنبه، 6 خردادماه
کارگاه آموزشی حفظ قرآن با حضور رضا عابدین‌زاده، حافظ بین‌المللی قرآن کریم؛ در این جلسه آموزش تخصصی حفظ قرآن کریم به عموم مردم و باز آموزی حافظان قرآن صورت می‌گیرد.


دوشنبه، هفتم خردادماه
جلسه قرآن هیئت رزمندگان بهداری خراسان رضوی با حضور حسین آمنا، قاری و مدرس صوت و لحن قرآن؛ در این جلسه قرآن صوت و لحن به روش نموداری آموزش داده می‌شود.


سه شنبه، هشتم خردادماه
جلسه قرآن چهارده معصوم(ع) با حضور علی احمدآبادی، استاد برجسته قرآن؛ در این جلسه علوم قرآنی از جمله روخوانی، تجوید، صوت، لحن و مفاهیم به عموم علاقه‌مندان آموزش داده می‎شود.


چهارشنبه، 9 خردادماه
جلسه قرآن مؤسسه صراط با حضور هاشم زاهدمقدم، قاری قرآن کریم برگزار خواهد شد.


پنجشنبه، 10 خردادماه
جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور ابراهیم الهی، قاری و مدرس قرآن کریم؛ در این مراسم آموزش‌های تخصصی علوم قرآنی به کودکان بی‌سرپرست انجام می‌شود.

انتهای پیام

 

captcha