اجرای برنامه‌های قرآنی همزمان با ماه رمضان در دانشگاه آزاد اهواز
کد خبر: 3717254
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

اجرای برنامه‌های قرآنی همزمان با ماه رمضان در دانشگاه آزاد اهواز

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اهواز از برگزاری سه برنامه قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان در این دانشگاه خبر داد.

اجرای برنامه‌های قرآنی همزمان با ماه رمضان در دانشگاه آزاد اهواز

به گزارش ایکنا از خوزستان، دکترعلیرضا شکوه فر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با اشاره به تدوین برنامه‌های این دانشگاه همزمان با ماه رمضان به معرفی این برنامه‌ها پرداخت و گفت: این برنامه‌ها شامل قرائت روزانه نیم جزء قرآن کریم، کارگاه آموزشی تفسیر سوره نور و همچنین تجمع قرآنی دانشجویان است.

وی با بیان اینکه قرائت روزانه نیم جزء قران کریم با حضور دانشجویان، استادان و کارکنان از اول تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت گفت: در این مراسم، قاریان ممتاز دانشجویی و استادان به قرائت قرآن می‌پردازند.

شکوه فر در خصوص کارگاه آموزشی تفسیر سوره نور نیز گفت: این کارگاه آموزشی به صورت روزانه با حضور استادان مجرب قرآنی ویژه کارکنان دانشگاه در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با اشاره به برگزاری موفق اولین تجمع قرآنی با حضور بیش از 400 دانشجو در این دانشگاه گفت: این تجمع به صورت سالانه با حضور دانشجویان و استادان برگزار می‌شود.

وی در خصوص سایر برنامه های واحد اهواز در ماه مبارک رمضان گفت: برگزاری مراسم اولین شب از شبهای احیا، تقدیر از دانشجویان و کارکنان موفق قرآنی و برگزاری مسابقه‌های قرآنی و فرهنگی از دیگر برنامه های این ماه است.

انتهای پیام

captcha