شناسایی توانمندی‌های مناطق محروم با هدف غلبه بر تهدیدها
کد خبر: 3717297
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
خجسته‌پور مطرح کرد:

شناسایی توانمندی‌های مناطق محروم با هدف غلبه بر تهدیدها

گروه اجتماعی ـ معاون استاندار لرستان با تاکید بر این‌که شناسایی درستی از مناطق محروم انجام شده است، اظهارکرد: این دهستان‎ها علاوه‌بر مشکلات و نقاط ضعف، توانمندی‎هایی نیز دارند که باید از آن برای غلبه بر تهدیدها استفاده کرد.

ب

به گزارش ایکنا از لرستان، حبیب‎الله خجسته‎پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان امروز، سوم خرداد در جلسه بررسی آسیب‎های اجتماعی استان لرستان، اظهارکرد: شش دهستان استان باید به‌عنوان مناطق بسیار محروم شناسایی شده و بررسی و رفع مشکلات آن‌ها در اولویت مدیران دستگاه‎های اجرایی قرار گیرد.
وی اضافه کرد: مدیران باید علاوه‌بر اجرای برنامه‎های روزانه و عادی خود، محرومیت‌زدایی دهستان‎های معرفی شده را در دستور کار ویژه قرار دهند.
خجسته‎پور تصریح کرد: استان‎های کمتر برخوردار از عقب‌ماندگی‎هایی رنج می‌برند که علاوه‌بر ضرورت تخصیص اعتبار و توجه ملی به این مناطق، مسئولان استانی نیز باید تلاش ویژه‎ای برای جبران این معضل داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر این‌که شناسایی درستی از مناطق محروم انجام شده است، ادامه داد: این دهستان‎ها علاوه‌بر مشکلات و نقاط ضعف، توانمندی‎هایی نیز دارند که باید از آن برای غلبه بر تهدیدها استفاده کرد.
وی از اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در این مناطق تقدیر کرد و افزود: این قرارگاه به عنوان هماهنگ‌کننده بسیار خوبی عمل کرده و دستگاه‎های اجرایی استان نیز باید با هم افزایی با قرارگاه، اقدامات موثری برای رفع محرومیت‌زدایی دهستان‎ها انجام دهند.
خجسته‎پور اضافه کرد: سازمان‎های مردم نهاد نیز ظرفیت بسیار مناسبی هستند که باید از توانایی آنها در این اقدام جهادی بهره برد.

انتهای پیام

captcha