برگزاری محافل «انس با قرآن» در 20 مسجد مهریز
کد خبر: 3717323
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

برگزاری محافل «انس با قرآن» در 20 مسجد مهریز

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز گفت: در ماه رمضان امسال محافل انس با قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در 20 باب مسجد با حضور قاریان و حافظان کلام وحی و مردم مومن در حال برگزاریست.

برگزاری محافل «انس با قرآن» در 20 مسجد مهریز

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز اظهار کرد: هم اکنون 130 تشکل دینی در این شهرستان با 15 هزار عضو که 60 درصد آنها جوانان هستند، در برنامه های مختلف معنوی و فرهنگی این اداره شرکت می‌کنند.
وی افزود: اعضای تشکل های دینی داوطلبانه و همسو با برنامه های تبلیغات اسلامی و مشارکت جوانان وظایف خود را انجام می دهند.
متوسل در ادامه از برپایی 150 جلسه ختم قرآن خانگی در شهر و روستاها با حضور بانوان همه روزه در طول ماه رمضان خبر داد که در این محافل معنوی در مجموع پنج هزار نفر شرکت دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز اظهار کرد: در ماه رمضان امسال محافل انس با قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در 20 باب مسجد با حضور قاریان و حافظان کلام وحی و مردم مومن برگزار می‌شود.
متوسل همچنین به برگزاری گفتمان های دینی با حضور کارشناسان دینی و اجتماعی در مساجد به منظور پاسخ به سوالات و شبهات نوجوانان و جوانان و مقابله با آسیب های فرهنگی خبر داد.

انتهای پیام

captcha