مجمع خیرین امنیت‌ساز در فارس تشكیل شود
کد خبر: 3717347
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
موسوی:

مجمع خیرین امنیت‌ساز در فارس تشكیل شود

گروه اجتماعی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس تأكید كرد كه نیازهای انتظامی و اجتماعی در کنار نیازهای فرهنگی بخش بسیار مهمی از نیازهای روز جامعه است و پیشنهاد می‌شود مجمع خیرین امنیت‌ساز همانند مجمع خیرین فرهنگ‌ساز تشکیل شود.

مجمع خیرین امنیت‌ساز در فارس تشكیل شود

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 3 خردادماه در اولین جلسه یاوران وقف، نظم و امنیت ضمن قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت های مجموعه انتظامی فارس و برقراری نظم و امنیت در استان گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتظار هم این است که مردم در پناه نیروهای خدوم انتظامی و نظامی احساس امنیت و آرامش داشته باشند.
وی افزود: امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که با همت و زحمات این نیروها یک امنیت پایدار و از همه مهم‌تر اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای انتظامی وجود دارد و این اعتماد مردم بهترین دستاورد نظام است.
موسوی اظهار كرد: به منظور اجرای تدابیر نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص راه‌اندازی و فعال‌سازی انجمن یاوران وقف، نظم و امنیت نیاز به تشکیل جلسات و کارگروه‌های متعدد میان کارشناسان دو دستگاه وجود دارد و امید است با برگزاری کارگروه‌های مشترک بتوان با احصای نیازهای انتظامی و اجتماعی نسبت به تشویق و ترغیب خیرین و واقفین جامعه به این عرصه‌ها به‌عنوان موضوعات روز جامعه جهت ثبت وقف‌های جدید اقدام کرد.
مدیركل اوقاف فارس همچنین گفت: نیازهای انتظامی و اجتماعی در کنار نیازهای فرهنگی بخش بسیار مهمی از نیازهای روز جامعه است و پیشنهاد می‌شود مجمع خیرین امنیت‌ساز همانند مجمع خیرین فرهنگ‌ساز تشکیل شود و با وحدت رویه و همسوسازی فعالیت‌های خود را آغاز کنند.
در ادامه این جلسه القاصی‌مهر، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: علی‌رغم فعالیت‌های بسیار نهادها و دستگاه‌های مختلف کشور، هنوز در زمینه‌های فرهنگی جای کار و اقدام بسیار وجود دارد. این در حالی است که بسیاری از مسائل اجتماعی، انتظامی و نکات ایمنی و امنیتی را می‌توان با فرهنگ‌سازی و آموزش از دوران کودکی در جامعه تثبیت کرد.
وی اضافه کرد: با دقت در تمام موارد آسیب‌های اجتماعی که زمینه ارتکاب جرم وجود دارد در حقیقت زیرساخت‌های فرهنگی ضعیف بوده و هرچه در این زمینه‌ها به مسائل آموزشی، تربیتی و فرهنگ‌سازی توجه شود، به‌طور قطع از وجود بسیاری جرائم جلوگیری می‌شود.
انتهای پیام

captcha