سلام به بیت‌المقدسی‌ها...
کد خبر: 3717393
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷

سلام به بیت‌المقدسی‌ها...

گروه فرهنگی ـ سلام به بیت‌المقدسی‌ها، سلام به آنهایی که خرمشهری که خونین شهر شده بود بار دیگر خرمشهر کردند آری سلام به شهدای عملیات بیت المقدس سلام به آنهایی که هرچه داشتند گذشتند تا زیر بار زور نروند...

به گزارش ایکنا از خوزستان، امروز 3 خرداد سالروز آزادی خرمشهر سربلند از ذلت زیر بار دشمن رفتن است. یادداشت زیر به قلم دکتر فریدون حسینی زاده جانباز هشت سال دفاع مقدس در اختیار ایکنا قرار گرفته است. در سالروز سوم خرداد و عملیات غرورآفرین بیت المقدس بار دیگر دلمان هوای خاکریزهای دب حردان را کرد.

قلمم وقتی فهمید می‌خواهم در مورد بیت المقدس بنویسم خودش را به من رساند تا همراهی‌ام کند.

سلام به بیت‌المقدسی‌ها، سلام به آنهایی که خرمشهری که خونین شهر شده بود بار دیگر خرمشهر کردند آری سلام به شهدای عملیات بیت المقدس سلام به آنهایی که هرچه داشتند گذشتند تا زیر بار زور نروند از بهترین موهبت الهی یعنی جان خود گذشتند، تا زیر بار زور نروند تا ذره ای از خاکمان به دست نااهلان نیفتد، سر دادند تا سرها بمانند چشم دادند تا چشمها بماند دست دادند تا دستها بمانند پا دادند تا پاها بمانند و جان دادند تا جانها بمانند.

عجب روزگار غریبی است انگار همین دیروز بود که دشمن تا دندان مسلح پشت دیوارهای شهر بودند ولی غافل از اینکه جوانانی در حال آماده شدن برای هجومی تاریخ ساز تا به دشمنان ثابت کنند که اینجا ایران است اینجا خوزستان مهد دلیران است و اجازه نخواهند داد که هیچ نامردی به کشورشان و ناموسشان دست درازی کنند آری آنها که باید می رفتند تا فدا شوند رفتند تا کشورشان بمانند تا دین در امان بماند، ولی افسوس که خرمشهر غمگین است هنوز عزادار است اگرچه در ظاهر دیگر خونین شهر نیست.

ولی این شهر باید گلستان می شد دیدنی می شد اما نشد، کاش آنهایی که دم از خرمشهر و سوم خرداد می زنند کمی به فکر این شهر مردمش بودند تا از این همه محرومیت نجات یابد.

دوست داشتم از دوستان شهیدم بنویسم اما با خود گفتم شهدا که زنده هستند و نیازی به ما ندارند ما باید به این مردگان زنده تلنگری بزنیم.

خداوند یاریمان کند تا ادامه دهنده راه شهدا و پیرو رهبر عزیزمان باشیم.

انتهای پیام

captcha