بزرگداشت شهدای عملیات بیت‌المقدس در شهرهای لرستان
کد خبر: 3717417
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

بزرگداشت شهدای عملیات بیت‌المقدس در شهرهای لرستان

گروه اجتماعی ـ به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم بزرگداشتی در شهرستان‌های الشتر و نورآباد برگزار شد و این مراسم یک‌شنبه، شم خرداد در شهرستان الیگودرز برگزار می‌شود.

بزرگداشت شهدای عملیات بیت‌المقدس در شهرهای لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت سالروز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر پنج‌شنبه، سوم خردادماه یادواره شهدای این عملیات در مسجد جامع شهرستان الشتر برگزار شد.
حجت‌الاسلام الماسی، مسئول عقیدتی ـ سیاسی ناحیه انتظامی الشتر در این مراسم، جانفشانی شهدا را ناشی از ایمان و پیروی از ولایت فقیه دانست و افزود: ملتی که مطیع ولی‌فقیه باشد همیشه پیروز است.
این مراسم با همکاری بنیاد شهید و سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار شد که در انتهای مراسم از خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس تقدیر و تجلیل به‌عمل آمد.

برگزاری یادواره شهدای بیت‌المقدس در دلفان

به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مراسمی در مسجد امام سجاد(ع) شهرستان نورآباد برگزار شد.
این مراسم با حضور امام جمعه، مسئولان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران نورآباد برگزار شد و در آن رجب یوسفوند، جانباز جنگ تحمیلی و برادر شهیدان یوسفوند به بیان خاطراتی از دوران جنگ پرداخت.
در پایان مراسم حاضرین با حضور بر مزار شهدای این شهرستان ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی به مقام شهدا ادای احترام کردند.

برگزاری مراسم بزرگداشت عملیات بیت‌‌المقدس در الیگودرز

به‌مناسبت سوم خرداد، سالروز پیروزی عملیات بیت‌المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی و همچنین زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای این عملیات غرورآفرین مراسم بزرگداشتی روز یک‌شنبه، ششم خردادماه در مصلی قدس شهرستان الیگودرز برگزار می‌شود.
سخنران این مراسم سیدمحمد حسینی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین شده و همچنین مراسم در غروب روز یک‌شنبه همراه با افطاری و برگزاری نماز جماعت انجام خواهد شد.

انتهای خبر

captcha