دشمنان نظام ایمان و اعتقاد جوانان را نشانه گرفته‌اند
کد خبر: 3717420
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

دشمنان نظام ایمان و اعتقاد جوانان را نشانه گرفته‌اند

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه نباید فرهنگ دفاع مقدس را فراموش کنیم، گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دشمنان ملت قهرمان اسلامی می‌خواهند ایمان و اعتقاد جوانان را از آنها بگیرند و حتی ایمان مردم مورد هجمه دشمن قرار گرفته است، از این‌رو ما باید با فرهنگ دفاع مقدس مانوس شده و شهدا را فراموش نکنیم.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز گذشته در مراسم جزءخوانی قرآن کریم در مصلای اعظم امام خمینی(ره)  تبریز، سالروز آزادسازی خرمشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: خرمشهر در عملیات آزادسازی بیت‌المقدس در سال ۶۱ آزاد شد و امام راحل نسبت به این آزادی فرمودند، "خرمشهر را خدا آزاد کرد".

دشمنان نظام ایمان و اعتقاد جوانان را نشان گرفته اند

وی اضافه کرد: ما وظیفه داریم برای همیشه این ایام را گرامی بداریم چراکه شهدای این عملیات مصداق همان‌هایی هستند که با جانشان با خدا معامله کردند.

حجت الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه درست است ما امروز جنگی نداریم ولی همه محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم و نباید فرهنگ دفاع مقدس را فراموش کنیم، گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دشمنان ملت قهرمان اسلامی می‌خواهند ایمان و اعتقاد جوانان را از آنها بگیرند و حتی ایمان مردم مورد هجمه دشمن قرار گرفته است، از این‌رو ما باید با فرهنگ دفاع مقدس مانوس شده و شهدا را فراموش نکنیم.

امام جمعه تبریز، با بیان اینکه امروز باید راه شهدا با ایستادگی و مقاومت ادامه یابد، تصریح کرد: رهبری در دیدار روز گذشته دولتمردان با ایشان، فرمودند، "هر جا ما حرکت خود را کند کردیم، دشمن سرعتش را تند کرد"، پس ما باید تند برویم تا دشمن عقب‌نشینی کند.

وی، خاطرنشان کرد: امروز راه شهدا را با ایستادگی در برابر دشمن باید ادامه دهیم و البته راه شهدا با ایجاد وحدت و همدلی در جامعه و با اطاعت از ولایت‌فقیه محقق می‌شود.

حجت الاسلام آل هاشم، در ادامه با اشاره به آیه‌ای از جزء هشتم اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز سوم خردادماه روز آزادسازی و مقاومت است، از این‌رو طبق این آیه شریف خداوند از مومنان جان‌ها و اموالشان را خریداری می کند تا در برابر این فداکاری مومنان، بهشت را به آنها هدیه دهد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، با تاکید به اینکه مومنان در راه خدا پیکار می‌کنند و چه کشته شوند یا بکشند، پیروزند، ادامه داد: این وعده حقی است که خداوند در تورات، انجیل و قرآن ذکر فرموده و چه کسی جز خداوند به عهدی که داده عامل است.

وی تصریح کرد: در قرآن به افرادی که با خداوند معامله کنند و به پیروزی بزرگ دست یابند، بشارت داده شده است.

انتهای پیام

captcha