دشمن به دنبال تفکرات شکست خورده‌اش در ایران است
کد خبر: 3717454
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰

دشمن به دنبال تفکرات شکست خورده‌اش در ایران است

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه عاشورا، با تاکید بر این که دشمن هنوز هم به دنبال تفکرات شکست خورده‌اش در ایران است، تصریح کرد: فشارهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از سوی دشمن نشانگر این نکته است.

 به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز، تصریح کرد: تفکر انقلابی و روحیه جهادی از دستاوردهای بزرگ در دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران بوده و لازم است تا با جهاد کبیر و تبعیت نکردن از دشمن، گفتمان اسلامی را حفظ کنیم.

دشمن به دنبال تفکرات شکست خورده‌اش در ایران است
وی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بیش از سه دهه باعث افتخار ما شده است، در حالی که با محاصره شدن برخی شهرهای ایران در طول تاریخ، هیچ کشوری به ما کمک نکرد، مردم و جوانان کشورمان با اذن ولایت فقیه از اکثر نقاط کشور حرکت کرده و از کشور دفاع کردند و این حرکت همچنان ادامه دارد و چنین حرکاتی در تاریخ ماندگار هستند.
سردار خرم، با تاکید بر این که دشمن هنوز هم به دنبال تفکرات شکست خورده‌اش در ایران است، تصریح کرد: فشارهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از سوی دشمن نشانگر این نکته است. دشمن انتظار دارد تا ما از حق و حقومان صرف نظر کرده و با استکبار جهانی سازش کنیم تا آن‌ها نظام کشور و انقلاب را از بین ببرند.

فرمانده سپاه عاشورا، اضافه کرد: اگر دشمن آن روزها به دنبال اختلاف و گسستگی بود، امروز هم همین هدف را دنبال می‌کند، از این رو ما باید راه تفرقه اندازها را دنبال نکرده و به توانمندی‌های خودمان و اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم.
وی، عنوان کرد: قدرت خداوند پشت سر ملت و انقلاب اسلامی ایران است و باید تلاش، حرکت و مجاهدت کنیم و در برابر دشمنان و اهداف بلند انقلاب اسلامی مقاومت کنیم، رمز پیروزی بیداری اسلامی نتیجه گفتمان اسلامی است که در جهان طنین انداز شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر نقش ملت ایران و مردان غیور آذربایجان در فتح خرمشهر، گفت: تبریز شهری است که برای آزادسازی خرمشهر و دفاع از مجد و کیان و عظمت اسلام، مردان بزرگی از این خطه به آن سوی کشور و مرزهای جنوبی رفته و حماسه آفریدند و مرزها را برای دشمن ناامن کرده و برای امت اسلامی امنیت پایدار تامین کردند.
سردار خرم تاکید کرد: سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر، روز امنیت، عزت، عظمت و پایداری امت است، روز به رخ کشیدن توانمندی و ظرفیت ملت بزرگ ایران و وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی و تبعیت محض از ولایت فقیه است، این روز ماندگارترین تاریخ را برای امت اسلامی ایران آفرید و نقطه عطفی در تاریخ جهان اسلام شد.

انتهای پیام

captcha