شروط هفت‌گانه رهبر برای تداوم برجام؛ فصل‌الخطابی برای مسئولان
کد خبر: 3717478
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

شروط هفت‌گانه رهبر برای تداوم برجام؛ فصل‌الخطابی برای مسئولان

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان شروط هفت‌گانه مقام معظم رهبری برای تداوم برجام را فصل‌الخطابی برای مسئولان عنوان کرد و گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری باید به‌عنوان یک منشور راهبردی برای تدوام برجام توسط مسئولان درنظر گرفته و اعمال شود ما سر سازش و تعامل با آمریکا نداریم و اروپا لازم است صداقت و استقلال خود را در مساله برجام نشان دهد.

م

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‎الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‎های نماز جمعه این هفته خرم‎آباد در مصلی الغدیر این شهر با تسلیت وفات حضرت خدیجه(س) اظهارکرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای عبادت و شب زنده داری است و مردم نباید در این ماه باید از کمک، نیکوکاری و احسان غافل باشند.
وی به میلاد امام حسن‌مجتبی(ع) در نیمه دوم این ماه اشاره کرد و افزود: در این روز خورشید امامت طلوع کرد و به همین دلیل این روز را روز اکرام و آغاز هفته احسان و نیکوکاری نام‌گذاری کرده‌اند.
آیت‎الله میرعمادی بیان کرد: به فقرا کمک کنید و کارهای خیر بکنید، در راه خدا ببخشید تا خدابرکت را بر شما زیاد بکند، خداوند در قرآن برای محسنین و نیکوکاران پاداش فراوانی درنظر گرفته است که شما می‌توانید با بخشش کاری کنید که از پاداش الهی بهره‌مند شوید.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه ایران را کشوری مستقل و دارای ظرفیت‎ها و سرمایه‎های بسیار عنوان کرد و افزود: با بصیرت و پیروی از ولایت و بهره‌برداری از ظرفیت‎های این کشور می‌توانیم انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی متصل کنیم.
وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولان نظام گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری باید به‌عنوان یک منشور راهبردی برای تدوام برجام توسط مسئولان درنظر گرفته و اعمال شود ما سر سازش و تعامل با آمریکا نداریم و اروپا لازم است صداقت و استقلال خود را در مساله برجام نشان دهد.
آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: آمریکایی‌ها که از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی هیچ بودند و وقتی‌که از هیچ درآمدند به فکر براندازی نظام و انقلاب بودند و در این راه تمام تلاش خود را نیز کردند و حال پس از 40 سال سخن از تعیین راهبرد جدید می‌زنند باید بدانند که به ‌زودی با عنایت خداوند شاهد شکست راهبرد جدید آن‌ها خواهیم بود.
امام جمعه خرم‎آباد شروط هفت‌گانه مقام معظم رهبری برای تداوم برجام را فصل‌الخطابی برای مسئولان عنوان کرد و گفت: امروز با بیان واقعیاتی که مقام معظم انقلاب فرمودند مسیر آینده کشور مشخص است، سر سازش و تعامل با آمریکا نداریم و با اروپایی‌ها نیز دعوا نداریم اما امروز اروپا در آزمون بزرگی قرار گرفته و باید استقلال خود را نشان دهد.
وی ادامه داد: ایران کشور بزرگی است و سرمایه‌های انسانی، طبیعی و سرزمینی فراوانی دارد و امروز ما می‌توانیم این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل کنیم که باید با هوشیاری، اتحاد و پیروزی از ولایت استوار بایستیم؛ مقام معظم رهبری 40 نکته اساسی را بیان کردند که از علما، دانشمندان، خبرگزاری‌ها، رسانه‌ها و غیره می‌خواهیم این چهل نکته را تبیین کنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان سوم خرداد را سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: در سال 61 وقتی اسرائیل جنوب لبنان را اشغال کرد، حزب‌الله با فداکاری، جهاد و مبارزه اسرائیل را شکست داد و زمین‌های جنوب لبنان را پس گرفت و آن روز حزب‌الله به‌عنوان قهرمان آزادسازی لبنان لقب گرفت.

انتهای پیام

captcha