برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در خرم‌آباد
کد خبر: 3717482
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
ابدالی‌پور خبرداد:

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در خرم‌آباد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان با اشاره به برگزاری محافل قرآنی در اکثر مساجد لرستان، اظهارکرد: محفل شاخص انس با قرآن‌کریم با حضور قاری مصری در مسجد امام رضا(ع) کهریز خرم‌آباد برگزار می‌شود.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد ابدالی‌پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان امروز، چهارم خرداد در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های کانون فرهنگی و هنری مساجد لرستان در ماه مبارک رمضان اظهارکرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی همچون برگزاری محافل انس با قرآن و جزء‌خوانی قرآن‌کریم برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: جلسات تفسیر کوتاه قرآن‌کریم در یک‌صد مسجد استان بین نماز ظهر و عصر با حضور ائمه جماعات مساجد در حال انجام است.
ابدالی‌پور با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در اغلب مساجد استان، ادامه داد: محفل شاخص انس با قرآن با حضور قاری مصری در مسجد امام رضا(ع) کهریز خرم‌آباد برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان تصریح کرد: در راستای آموزش و تقویت مبانی قرائت قرآن، کلاس‌های آموزشی تجوید سطح یک و دو و همچنین صحت قرائت نماز در بیش‌از یک‌صد کانون فرهنگی و هنری مساجد لرستان برپا شده است.
وی از برگزاری جشن نیمه رمضان هم‌زمان با میلاد باسعادت امام حسن(ع) خبر داد و افزود: جشن نیمه رمضان در تمامی کانون‌های شاخص فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار خواهد شد.
ابدالی‌پور در پایان گفت: همچنین در شب‌های ماه مبارک رمضان در بیش‌از 400 کانون فرهنگی هنری مساجد لرستان مراسم افطار‌ی با همت خیرین محلات برپا می‌شود.

انتهای پیام

captcha