پانزدهمین نمایشگاه قرآن اصفهان آغاز به کار می‌کند
کد خبر: 3717487
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
شنبه 5 خرداد؛

پانزدهمین نمایشگاه قرآن اصفهان آغاز به کار می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی-پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد قرآنی استان از فردا شنبه 5 خرداد آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ایکنا شعبه اصفهان، فردا شنبه 5 خرداد، مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با حضور مسئولان و فعالان قرآنی استان اصفهان در محل نمایشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد قرآنی استان بلافاصله پس از افتتاحیه آغاز به‌کار می‌کند. 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان پیش از این در گفت‌وگو با ایکنا و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با حضور ۱۵۰ مشارکت کننده برگزار می‌شود، گفت: امسال بیش از ۹ هزار مترمربع فضای فیزیکی برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

یارمحمدیان بیان کرد: برگزاری همایش قرآن وخانواده، کتابت قرآن کریم توسط هنرمندان خوشنویس، برگزاری یادواره شهدای قرآنی با تجلیل از خانواده معظم شهدا، شب شعر آیینی با حضور شعرای برتر استانی وکشوری به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و گروه‌های تواشیح بین‌المللی و اجرای نمایش‌های قرآنی از جمله برنامه‌های جنبی پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اصفهان است.

پانزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان از فردا شنبه ۵ لغایت ۱۱ خرداد در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود. غرفه شماره یک در سالن شیخ بهایی این نمایشگاه نیز متعلق به خبرگزاری ایکنا شعبه اصفهان است. 

انتهای پیام 

captcha