آمریکا با اصول انقلاب اسلامی دشمنی دارد/ اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات است
کد خبر: 3717491
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳

آمریکا با اصول انقلاب اسلامی دشمنی دارد/ اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات است

گروه سیاست و اقتصاد- امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و پافشاری بر اسلام، رویکرد نه شرقی و نه غربی و حمایت از مستضعفان از اصول اساسی ما است، گفت: آمریکا با ما بر روی این اصول دشمنی دارد.

آمریکا با اصول انقلاب اسلامی دشمنی دارد/ اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات است

به گزارش ایکنا شعبه اصفهان، آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به ماه مبارک رمضان و اینکه این ماه زمینه کسب تقوا است، اظهار کرد: آیات ۱۸۳ به بعد سوره بقره در مورد ماه مبارک رمضان هستند و این آیات به خوبی بیانگر اهمیت ماه مبارک است.
وی با بیان اینکه دعاها در ماه مبارک رمضان مستجاب می‌شود، افزود: انسان در این ماه مهمان خداوند می‌باشد و منظور از پذیرایی خداوند، پذیرایی روحی است؛ روح انسان باید عادت‌های رذیله را در خود از بین ببرد و به‌جای آن اراده خود را تقویت و در برابر مشکلات صبر و استقامت از خود نشان دهد.
امام‌جمعه اصفهان با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مغتنمی برای بهره‌گیری از برکات الهی است، گفت: روایات متعدد به اعتکاف در دهه آخر ماه مبارک رمضان سفارش کرده‌اند.
مهدوی با اشاره به اهمیت نماز جمعه و حضور مردم در آن بیان کرد: امام صادق (ع) می‌فرمایند: وقتی روز جمعه فرا می‌رسد، ملائکه مقرب الهی با نشستن در کنار مساجد، اسامی کسانی را که به نماز جمعه می‌روند، یادداشت می‌کنند.
امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسئولان و سران نظام و اینکه ایشان شش تجربه از برخوردهای آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در وقایع مختلف را یادآوری کردند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران پرچم اسلام را در جهان به‌دست گرفته و از نفوذ آمریکا نیز واهمه‌ای ندارد.

اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات است

وی با بیان اینکه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و پافشاری بر اسلام، رویکرد نه شرقی و نه غربی و حمایت از مستضعفان از اصول اساسی ما است، گفت: آمریکا با ما بر روی این اصول دشمنی دارد. آمریکا هیچ‌گاه دست از دشمنی با ما برنمی‌دارد، مگر اینکه ما از اصول خود عقب نشینی کنیم، اما ما بر روی اصول خود پافشاری خواهیم کرد.
مهدوی ادامه داد: راه برون رفت از مشکلات کشور برجام نیست؛ بلکه باید به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی تکیه کرد. این را نیز باید بدانیم که به تبسم اروپاییان دل نبندیم، زیرا آن‌ها نشان داده‌اند که همراه آمریکا هستند.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به برخی اظهار نظرها در خصوص تغییر نام یکی از خیابان‌های شهر اصفهان، گفت: اصفهان نیاز به آرامش و آسایش دارد،  نه تغییر اسم چند خیابان؛ اینکه نام یک خیایان که به نام یک مرجع تقلید است را تغییر دهید، قابل قبول نیست؛ زیرا می‌دانید مرجع تقلید چه کسی بوده که می‌خواهید اسم آن را تغییر دهید.
انتهای پیام

captcha