حمایت از سینمای قرآنی جزو اولویت‌های ویژه وزارت ارشاد است/ قسمت دوم «ملک سلیمان(ع)» حمایت خواهد شد
کد خبر: 3717519
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران:

حمایت از سینمای قرآنی جزو اولویت‌های ویژه وزارت ارشاد است/ قسمت دوم «ملک سلیمان(ع)» حمایت خواهد شد

گروه هنر ــ سیدعباس صالحی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همیشه حمایت از فیلم‌های قرآنی را جزو اولویت‌های ویژه‌اش قرار داده است؛ در همین راستا قسمت دوم «ملک سلیمان(ع)» از سوی دولت حمایت خواهد شد.

حمایت از سینمای قرآنی جزء اولویت‌های ویژه وزارت ارشاد است/ قسمت دوم «ملک سلیمان(ع)» حمایت خواهد شد

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا اظهار کرد: استفاده از هنر برای ترویج معارف قرآنی و هنجارسازی رفتار قرآنی به عنوان یک رویکرد مورد توجه وزارت همیشه مدنظر بوده است. در همین راستا طی یک سال که از حضورم در این حوزه می‌گذرد و با صحبت‌هایی که در همین مدت با دوستان شده، این اصل همیشه به صورت جدی مد نظر بوده است.

وی افزود: با توجه به نگاه فوق، اتفاقاتی در حال رخ دادن است که بخشی از آن‌ها در بخش خصوصی و بخش دیگر در بخش دولتی است؛ برای مثال در بخش خصوصی تولید فیلم سینمایی «فیلشاه» از جمله این آثار است، همچنین در حوزه آثار سینمایی چند کار دیگر در دستور کار است که امیدواریم به‌زودی در تمام حوزه کودک و بزرگسال به واقعیت نزدیک شود.

وزیر ارشاد در پاسخ به این سوال که ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی «ملک سلیمان (ع)» نیز جزو فیلم‌های قرآنی است که قرار است از سوی دولت حمایت شود؟ گفت: این کار هم جزو تولیداتی است که قرار است از سوی دولت حمایت شود.

صالحی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر این‌که عاقبت نمایش فیلم سینمایی «رستاخیز» چه خواهد شد؟ گفت: در این بازدید که معطوف به نمایشگاه قرآن است بهتر است به سوالات مربوط به این حوزه پاسخ داده شود!

انتهای پیام

 

captcha