کسب ۱۳ رتبه برتر کشوری توسط لرستان در مسابقات «پرسش مهر»
کد خبر: 3717541
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

کسب ۱۳ رتبه برتر کشوری توسط لرستان در مسابقات «پرسش مهر»

گروه فرهنگی ـ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان از کسب ۱۳ رتبه برتر کشوری مسابقات پرسش مهر ۱۸ توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستان خبر داد.

کسب 13 رتبه برتر کشوری توسط لرستان در مسابقات «پرسش مهر »

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدحسین احمدی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان جمعه، چهارم خردادماه در جمع خبرنگاران از کسب 13 رتبه برتر کشوری مسابقات پرسش مهر 18 توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستان خبر داد.
وی با بیان این‌که سؤال سال‌تحصیلی جاری ریاست محترم جمهور از دانش‌آموزان و فرهنگیان کشور درخصوص چگونه تمرین کردن تحمل افکار دیگران و احترام به افکار دیگران بوده است، گفت: بیش‌از 19 هزار فرهنگی و 200 هزار دانش‌آموز لرستانی در 12رشته فرهنگی و هنری به این سؤال ریاست جمهور پاسخ دادند که نکته جالب تکرار مقام نخست کشور در سرود همگانی (توسط گروه سرود دبیرستان امیرکبیر خرم‌آباد با زحمات عوامل سرود آقایان اکبر سپهوند مدیر دبیرستان، مسعود پورحمزه، فرهاد نظری، مسعود حیدری و مهرداد راستپور، حامد حکیم‌زاده)، کسب عنوان سوم سرود همگانی (توسط گروه سرود مدرسه فرزانگان خرم‌آباد با زحمات عوامل سرود خانم‌ها سهیلا محمودوند مدیر مدرسه، افسانه مروتی، فاطمه پیشوایی، فرزانه صیدی‌چگنی و فرزانه عبدی‌بسطامی) کسب رتبه سوم فیلم مستند به کارگردانی صیاد درگاه‌پور(و با زحمات فریبا شفیعی مدیر مدرسه پسرانه شهدای جهاد، مژگان رشنو، هادی پورهاشمی و مهدی بابایی) و مقام سوم اسد فرهمند در بخش شعر بوده است.
احمدی اضافه کرد: احمدرضا بازگیر ولی دانش‌آموز سوگند بازگیر نیز در بخش «هر خانواده ایرانی یک پاسخ» حائز رتبه برتر کشور شده است.

جمع‌آوری قصه‌های «طرح عید و داستان» با موضوع امام، انقلاب، شهدا و ایثارگران

روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: معاونین آموزش ابتدایی و آموزشی شهرستان و منطقه، قصه‌هایی که در طرح عید و داستان دانش‌آموزان دوره ابتدایی در نوروز97 در خصوص امام، انقلاب، شهدا و ایثارگران به رشته تحریر درآورد‌اند را به‌مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، به همراه عنوان قصه و محتوی آن با نام نویسنده، نام شهر و شهرستان و نام استان، تا تاریخ هفتم خردادماه از طریق پست الکترونیکی معاونت به آدرس p.lorestan@medu.ir در اختیار معاونت آموزش ابتدایی استان قرار دهند.

تجلیل از رزمندگان فرهنگی عملیات بیت‌المقدس در لرستان

به‌همت اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش لرستان و کانون بسیج فرهنگیان استان از رزمندگان فرهنگی شاغل در اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان که در عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشتند تجلیل شد.
در این مراسم که در نمازخانه اداره‌کل آموزش و پرورش استان و با حضور حجت‌الاسلام مبلغی، مشاور فرهنگی استاندار لرستان برگزار شد، از آقایان رضا سیامنصور، مجتبی بهمنیان و جهانگیر دهقان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند، تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha