رونمايي از قطعه «اسماءالحسني» گروه بين‌المللی ليلة‌القدر به مناسبت ماه مبارک رمضان + صوت
کد خبر: 3717556
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

رونمايي از قطعه «اسماءالحسني» گروه بين‌المللی ليلة‌القدر به مناسبت ماه مبارک رمضان + صوت

گروه هنر ــ قطعه اسماءالحسني گروه بين‌المللي ليلة‌القدر به مناسبت بیست و پنج سالگی این گروه در ماه مبارک رمضان رونمايي شد.

رد نشود//رونمايي از قطعه اسماءالحسني گروه بين المللي ليله القدر به مناسبت ماه مبارک رمضان

 

به گزارش ایکنا، گروه لیلة‌القدر با فرا رسيدن ماه مبارک رمضان و در آستانه‏‌ ورود به بيست و پنج سالگي تأسیس، قطعه اسماء‌الحسنی در ماه مبارک رمضان رونمایی شد.

گروه لیلة‌القدر تاکنون سفرهای متعددی به کشورهای مختلف برای خواندن اشعار مذهبي به 11 زبان زنده دنيا را در کنار روانه کردن پنج آلبوم با مضامين و مفاهيم مختلف همراه با موسيقي در خور شأن و جايگاه اين مفاهيم، با جلب نظر مراجع عظام تقليد برای خود و ميهن عزيزمان به ارمغان آورده است.
به همين منظور و در آستانه فرا رسيدن ماه مبارک رمضان 1397 همزمان با بيست و پنج سالگي هم‏آوايي اين سفيران مذهبی، ملی و فرهنگی در سراسر جهان، قطعه‌ای جديد از گروه بين‏‌المللی ليلة‌القدر با عنوان «اسماءالحسني» (صوتي و تصويري) منتشر شده است.
لازم به ذکر است، گروه همسرايي بين‌المللی ليلة‌القدر به سرپرستي صالح دريايي‌فرد از سال 1372 فعاليت خود را در راستای تبليغ دين مبين اسلام و اجراهای مختلف در محافل داخلی و بين‌المللی آغاز و تا به حال ادامه دارد.

یادآور می‌شود، این گروه تاکنون پنج آلبوم با موضوعات مختلف تهیه و تولید کرده‌اند که می‌توان به دفاع مقدس(هشت فصل عشق) به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حدیث انتظار به همت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، بوی گل یاس به همت شرکت سروش و نگین آفرینش به همت مؤسسه فرهنگی لیلة‌القدر اشاره کرد.

 

کد

 

انتهای پیام

captcha