برگزاری مسابقه آنلاین حفظ قرآن
کد خبر: 3717639
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

برگزاری مسابقه آنلاین حفظ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرکز قرآنی نورالثقلین بوشهر با همکاری پایگاه خبر قرآن و معارف اسلامی مبشرین، مسابقه آنلاین حفظ قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

برگزاری مسابقه آنلاین حفظ قرآن ویژه ماه مبارک رمضان

به گزارش ایکنا؛ مسابقه آنلاین حفظ موضوعی و مفاهیم قرآن کریم از امروز شنبه، پنجم خردادماه برابر با 10 رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. این سری مسابقه از 3 آزمون تشکیل شده و علاقه‌مندان می‌توانند طبق دستورالعمل ذیل در مسابقه شرکت کنند.
آزمون اول از «حفظ موضوعی آیات برگزیده نماز» است و زمان آزمون از روز شنبه، 5 خردادماه آغاز و تا ساعت 23:30 روز جمعه، 11 خرداد ادامه دارد. آزمون دوم از «مفاهیم آیات برگزیده ولایت، غفلت و احسان» است و زمان آزمون از روز شنبه، 12 خردادماه آغاز و تا ساعت 23:30 روز جمعه، 18 خردادماه ادامه دارد.
همچنین، آزمون سوم و آخر نیز از «مفاهیم سوره حجرات» بوده و زمان آزمون از روز شنبه، 19 خردادماه آغاز و تا ساعت 23:30 روز 25 خردادماه ادامه دارد. آزمون‌ها به گونه‌ای طراحی شده که کاربردی باشد و همه سنین نیز امکان شرکت در آن را داشته باشند.
هر شرکت‌کننده باید در سامانه آزمون‌های آنلاین نورالثقلین ثبت نام کرده و در مسابقه حضور یابد.(نکته، شرکت‌کنندگانی که در مسابقه آنلاین تفسیر سوره واقعه حضور داشته‌اند، می‌توانند با همان کد کاربری در مسابقه حضور یابند.)
علاقه‌مندان می‌توانند در یک، دو یا هر سه آزمون شرکت کنند.(شرکت در آزمون‌های بیشتر امتیاز بالاتری دارد) هر شرکت‌کننده باید فقط با یک حساب کاربری در سه آزمون شرکت کند تا بتواند از امتیاز شرکت در آزمون های مختلف استفاده کند.
آزمون اول شامل 20 سؤال، آزمون دوم شامل 34 سؤال و آزمون سوم نیز شامل 20 سؤال است. مدت زمان شرکت در هر آزمون اول 10 دقیقه، آزمون دوم 20 دقیقه و آزمون آخر نیز 10 دقیقه است. پس از پایان مهلت هر آزمون، امتیاز شرکت‌کنندگان و نتیجه عملکرد آزمون به صورت خودکار درج می‌شود و آزمون بعد نیز فعال می‌شود.
یادآور می‌شود، به برترین شرکت‌کنندگان، هدایایی معنوی اهدا خواهد شد و منابع آزمون نیز از طریق سایت مبشرین در دسترس و به صورت فایل پی دی اف قابل دانلود است.

انتهای پیام

captcha