۱۰۰ محفل قرآنی در شهر گنبد‌های فیروزه‌ای برگزار می‌شود
کد خبر: 3717648
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
به همت دارالقرآن کریم اصفهان؛

۱۰۰ محفل قرآنی در شهر گنبد‌های فیروزه‌ای برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرعامل دارالقرآن کریم استان اصفهان از برگزاری بیش از ۱۰۰ محفل قرآنی در شهر گنبد‌های فیروزه‌ای اصفهان خبرداد.

به گزارش ایکنا شعبه اصفهان به نقل از روابط عمومی دارالقرآن کریم استان اصفهان، سید مجید عاملیان، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های منسجم صورت گرفته در این مرکز به منظور بهره‌مندی هر چه بهتر شهروندان اصفهانی از فضای معنوی ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: برگزاری 20 شب تفسیر قرآن کریم با حضور آیت‌الله مهدوی؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و همچنین حجت‌الاسلام طبسی؛ استاد حوزه و دانشگاه و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در غدیریه خیابان زاهد اصفهانی از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های این مجموعه برای ماه مبارک رمضان است.
وی افزود: ویژه برنامه تفسیر قرآن کریم از شب پنجم ماه مبارک رمضان به مدت 20 شب و از ساعت 21 و 30 تا 23و 30 دقیقه در مجموعه غدیریه خیابان زاهد اصفهانی برگزار می‌شود.
مدیرعامل دارالقرآن کریم استان اصفهان بیان کرد: برپایی بیش از یک‌صد محفل روزانه جزء خوانی قرآن کریم در سطح شعب دارالقران در شهر اصفهان از جمله دیگر برنامه‌های این مرکز برای ماه مبارک رمضان در سال جاری است.
مدیرعامل دارالقرآن کریم استان اصفهان در ادامه به برگزاری کلاس تفسیر جزء 30 قرآن کریم در شعبه مرکزی دارلقرآن اشاره کرد و بیان کرد: کلاس تفسیر جزء 30 قرآن کریم به صورت حضوری و ویژه خواهران و برادران و با محوریت تفسیر نور و نمونه هر روز در محل دارالقرآن کریم مرکزی واقع در خیابان شیخ بهایی دایر است.
وی تصریح کرد: همچنین عموم مردم استان اصفهان می‌توانند در ویژه برنامه آموزشی – مسابقه تفسیر جزء 30 قرآن کریم که به صورت غیر حضوری و از طریق سایت دارالقرآن برگزار می‌شود شرکت کنند.
عاملیان در ادامه به حضور گسترده مجموعه دارالقرآن کریم در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان که در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان برگزار می‌شود اشاره کرد و بیان داشت: مجموعه دارالقرآن از مقطع شکوفه‌ها تا دانشگاه دارالقرآن با حضور گسترده در این نمایشگاه به ارائه دست‌آوردهای خود می‌پردازد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی مجموعه دارالقرآن برای مشارکت در جلسات تفسیر و جزء خوانی ادارات و مجموعه‌های دولتی شهر اصفهان، تصریح کرد: مجموعه دارالقرآن طی نامه‌نگاری‌های آمادگی خود را منظور تامین استاد و محتوای جلسات جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم به مجموعه‌ها و ادارات دولتی شهر اصفهان اعلام کرده است که استقبال خوب ادارات دولتی مواجه شده است.
انتهای پیام

captcha