راه‌اندازی تلویزیون مجازی «از جنس آرامش» در نائین
کد خبر: 3717679
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

راه‌اندازی تلویزیون مجازی «از جنس آرامش» در نائین

کانون خبرنگاران نبأ ــ تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «از جنس آرامش» در نائین اصفهان با اعلام خبر راه‌اندازی این برنامه در فضای مجازی گفت: گفت‌وگو با کارشناسان دینی، متخصصان طب سنتی، پوشش خبری مساجد و فعالیت‌هایی که در این مکان‌های مقدس انجام می‌شود، از شاخص‌ترین برنامه‌های این مجموعه تلویزیونی مجازی است.

راه‌اندازی تلویزیون مجازی «از جنس آرامش» در نائین

حمیدرضا پوربافرانی، تهیه‌کننده و کارگردان برنامه‌های تلویزیونی در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، گفت: مقام معظم رهبری سال‌ها است که دغدغه فرهنگی و غفلت از آسیب‌های فضای مجازی را گوشزد می‌کنند، ایشان فرمودند که «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، حتما رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم» که این سخن اهمیت فضای مجازی را نشان می‌دهد و این برنامه در راستای تحقق بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری راه‌اندازی شد.
وی بیان کرد: آرامش نعمت خدادادی است که در وجود و فطرت هر انسانی نهفته است و برای رسیدن به آن بایستی مراحلی را طی کرد.
این کارگردان افزود: در این برنامه صحنه به‌صورت فضای کاملا آرامش‌بخش کتابخانه طراحی شده است؛ چرا که کتاب‌ها منبع اصلی آرامش هر انسانی هستند.
پوربافرانی با بیان اینکه ارتباط خوبی بین ماه رمضان و کتابخانه وجود دارد، تصریح کرد: رمضان ماه نزول کتاب آسمانی خدا است و به همین جهت فضای کتابخانه را انتخاب کردیم تا علاوه بر تغذیه و آرامش روح، بر ارتقای سطح درک و فهم ماه رمضان در طول ماه مهمانی خدا قدم برداریم.
تهیه‌کننده و کارگردان برنامه تلویزیون مجازی «از جنس آرامش» افزود: گفت‌وگو با کارشناسان دینی، متخصصان طب سنتی، پوشش خبری مساجد و فعالیت‌هایی که در این مکان‌های مقدس انجام می‌شود، از شاخص‌ترین برنامه‌های این مجموعه تلویزیونی مجازی است.
وی گفت‌وگو با روزه‌اولی‌ها، آشنایی با خادمی که 80 سال عمر خود را در راه خدمت به اهل بیت(ع) صرف کرده است و معرفی اساتید قرآنی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.
پوربافرانی در پایان ضمن تشکر از مسئولان کتابخانه نیستانی بافران و مجموعه تلویزیون مجازی از مسئولان خواستار حمایت فعالان حوزه فرهنگی شد.
یادآور می‌شود، این مجموعه تلویزیون مجازی در شبکه‌های اجتماعی از جمله آپارات به‌صورت اشتراک قابل استفاده است.

انتهای پیام

captcha