به گزارش ایکنا شعبه اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، تبلیغات شهری این دوره با پیام «وضعیت آب قرمز است» به بحث صرفه جویی در مصرف آب و مقابله با بحران کم آبی پرداخته است.
اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به ارائه طرح های تبلیغات شهری با موضوع «آب» پرداخته است.
صرفه جویی 90 لیتر آب با کاهش 5 دقیقه ای استحمام، کمبود سدِ آب، استفاده از شیرهای اهرمی جهت کاهش 40 درصدی آب، عدم استفاده از آب شرب برای شستن خودرو، حیاط، معابر و ساخت و ساز از جمله مواردی است که در این تبلیغات به شهروندان گوشزد میشود تا با یاری یکدیگر بتوانیم با بحران کم آبی مقابله کنیم.
علاقمندان برای دریافت هر یک از طرح های تبلیغات شهری می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کرده و طرح ها را دانلود کنند.
انتهای پیام