برگزاری دوره تخصصی تربیت معلم قرآن در نهاوند
کد خبر: 3718033
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

برگزاری دوره تخصصی تربیت معلم قرآن در نهاوند

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری دوره آموزش تخصصی تربیت معلم مفاهیم، روخوانی و روان خوانی قرآن کریم با حضور ۷۴ تن از بانوان و آقایان خبر داد.

برگزاری دوره تخصصی تربیت معلم قرآن کریم در نهاوند

سید مصطفی موسوی، کارشناس امور قرآني اداره تبليغات اسلامي شهرستان نهاوند در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: رمضان ماه نزول قرآن است لذا قرائت، تلاوت و تدبر در این کتاب آسمانی در این ماه از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.
وی افزود: به این منظور جزء خوانی و جمع خوانی قرآن کریم در موسسات و خانه‌های قرآن و برگزاری کلاس‌های روخوانی، روان خوانی و تفسیر قرآن کریم، جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و مراسم شب‌های قدر در 30 موسسه و خانه قرآن از برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.
کارشناس امور قرآنی اداره تبليغات اسلامي نهاوند اضافه کرد: دوره آموزش تخصصی تربیت معلم مفاهیم، روخوانی و روان خوانی قرآن کریم با حضور 74 تن از خواهران و برادران در حال برگزاری است.
موسوی ادامه داد: این دوره با هدف تأمین کادر تخصصی و تربیت افراد مستعد قرآنی است، همچنین دوره‌های آموزش قرآن کریم در رشته‌های آموزش قرائت قرآن کریم، سطح یک روخوانی، روان خوانی، تجوید مقدماتی و صوت و لحن، ترجمه و مفاهیم سطح یک، حفظ قرآن کریم سطح یک از برنامه‌های دیگر دراین ایام است.
انتهای پیام

 

captcha