تولد بیستمین سالگرد «ندای قرآن» در همایش عمری با قرآن
کد خبر: 3718161
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰

تولد بیستمین سالگرد «ندای قرآن» در همایش عمری با قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ علی اکبر توپچی از برپایی بیستمین سالگرد ندای قرآن همزمان با همایش عمری با قرآن در ایوان شمس خبر داد.

تولد بیستمین سالگرد «ندای قرآن» در همایش عمری با قرآن

علی اکبر توپچی، رئیس فرهنگسرای قرآن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ با اشاره به برپایی هفدهمین همایش عمری با قرآن با حضور پیشکسوتان و اساتید قرآنی اظهار کرد: امسال در نظر داریم تا هفدهمین همایش عمری با قرآن را به میزبانی ایوان شمس برگزار کنیم.
وی در ادامه افزود: امسال علاوه بر تجلیل از پیشکسوتان قرآنی و در نظر داریم تا از یکی از خانواده‌های شهدای قرآنی مدافع حرم را که مصداق بارز «اتم و اکمل» باشند را تقدیر کنیم.
رئیس فرهنگسرای قرآن با اشاره به فعالیت سامانه قرآنی «ندای قرآن» اظهار کرد: ندای قرآن پیش از این با شماره «144» به فعالیت خود را پیش می‌گرفت در حال حاضر به 1440 تغییر کرده است.
توپچی با بیان اینکه در حال حاضر 35 میلیون نفر مخاطب این سامانه قرآنی هستند، افزود: سامانه ندای قرآن در بخش‌های مختلفی چون قرائت ترتیل از اساتید ایرانی و مصری تفسیر قرآن، دو تا ترجمه و 114 قرائت مجلسی و قصه‌های قرآنی و همچنین تفسیر قرآن نوشته حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی بر روی سامانه ندای قرآن قرار دارد.
رئیس فرهنگسرای قرآن در پایان تاکید کرد: امیدواریم با پشتیبانی نهادهای مختلف از جمله مخابرات بتوانیم این سامانه را به شکل هر چه بهتر به مردم معرفی کنیم تا مخاطبان از این سامانه قرآنی بهره‌مند شوند.
یادآور می‌شود، بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ۳۰ اردیبهشت‌ماه تا ۱۴ خردادماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha