اجرای طرح «سهم من از ماه خدا» در دانشگاه علامه طباطبائی
کد خبر: 3718169
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۷

اجرای طرح «سهم من از ماه خدا» در دانشگاه علامه طباطبائی

گروه دانشگاه ـ کانون فرهنگی - خیریه دانشگاه علامه طباطبائی طرح خیریه «سهم من از ماه خدا» را از آغاز ماه مبارک رمضان به همت دانشجویان این دانشگاه در دست اجرا دارد.

به گزارش ایکنا؛ کانون فرهنگی - خیریه دانشگاه علامه طباطبائی در سال 1993 و با هدف کمک به دانشجویان بی‌بضاعت، فرهنگ‌سازی امور خیر و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم تشکیل شد.

کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبایی/ قابل توجه آقای سلیمانی

«زهرا شاهانی»، نایب دبیر کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: تاکنون بیش از 100 طرح فرهنگی خیریه توسط این کانون برگزار شده است. این کانون در سال 1396 برترین کانون خیریه کل کشور شناخته شد.

وی ادامه داد: طرح «سهم من از ماه خدا» یکی از طرح‌های کانون در ماه مبارک رمضان است که با کمک جمع‌آوری کمک‌های نقدی و سبد ارزاق برای خانواده‌های نیازمند در حال اجراست.

شاهانی گفت: در طول سه دوره اجرای این طرح مبلغی بالغ بر 15 میلیون تومان جمع‌آوری شد و 120 سبد ارزاق برای خانواده‌های بی‌بضاعت تهیه و به آن‌ها عرضه شد. همچنین، در سال 1395 تعداد 83 سبد ارزاق به ارزش 10 میلیون تومان تهیه شد و میان نیازمندان توزیع شد. در سال 1396 نیز مبلغ سه میلیون و پانصد هزار تومان جمع‌آوری  و در قالب 24 بسته ارزاق به خانواده‌های نیازمند، عرضه شد.

این کانون امسال نیز قصد دارد با همکاری سایت خیریه خیرانت kheiranet.ir طرح کمک به اقشار نیازمند در قالب 60 بسته ارزاق را برای چهارمین سال و به همت دانشجویان اجرا کند.

انتهای پیام

captcha