تربیت بیش از 400 حافظ اجزای مختلف قرآن از سوی مؤسسه بیت‌النور
کد خبر: 3718336
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

تربیت بیش از 400 حافظ اجزای مختلف قرآن از سوی مؤسسه بیت‌النور

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت النور، با اجرای طرح حفظ تلفنی قرآن، موفق به تربیت تعدادی حافظ اجزاء مختلف قرآن کریم شده است.

محسن اکبری، مدیرعامل مؤسسه بیت‌النور در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌النور، طرح تلفنی حفظ مفهومی قرآن، تجوید، صوت و لحن را به مدت پنج سال به صورت تخصصی در دانشگاه‌هایی مانند علوم بهزیستی تهران، علوم پزشکی قم و سایر دانشگاه‌ها اجرا می‌کند و مقرر شده است که این طرح به صورت عمومی نیز اجرا شود.
وی ادامه داد: این طرح از ابتدا به صورت مجازی و تلفنی اجرا شده و آزمون‌های این دوره به صورت اینترنتی برای شرکت‌کنندگان اجرا می‌شود. مزایای این طرح این است که علاقه‌مندان می‌توانند بدون محدودیت مکانی در کلاس حفظ مفهومی و تفسیر کاربردی، تجوید و صوت و لحن شرکت کنند.
اکبری افزود: هزینه هر کلاس غیر حضوری، یک پنجم کلاس‌های حضوری است به این ترتیب، علاقه‌مندان می‌توانند با کمترین هزینه از برنامه‌های آموزشی استفاده کنند.

تربیت بیش از 400 نفر حافظ از سوی مؤسسه بیت‌النور
مدیر مؤسسه تصریح کرد: زمان‌بندی و ارائه دروس براساس توانمندی‌های قرآن‌آموز تبیین شده و مربیان در ساعاتی که متقاضی تمایل دارد، با تماس تلفنی به تدریس مشغول می‌شوند.
وی با اشاره به تامین مربیان قرآنی از دانش‌آموختگان رشته حفظ قرآن کریم، بیان کرد: همه اساتید(آقا و بانو) دارای مدرک کارشناسی و حافظ کل قرآن کریم هستند که در حال حاضر بیش از 20 مربی در این دوره مشغول به فعالیتند.
اکبری در ادامه اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌ نام با دفاتر استانی، تبریز با شماره 09147878139، دفتر زنجان 09193432640 و دفتر قم 09367030168 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha