امشب؛ مسجد الزهرا(س) میزبان کرسی تلاوت قرآن کریم
کد خبر: 3718347
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

امشب؛ مسجد الزهرا(س) میزبان کرسی تلاوت قرآن کریم

کانون خبرنگاران نبأ ــ محفل معنوی دوشنبه‌های قرآنی امروز، هفتم خردادماه با حضور مسعود سیاف‌زاده از قاریان ممتاز کشوری توسط خانه فرهنگ آیه برگزار می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌کرسی تلاوت قرآن مجید در دوشنبه‌های قرآنی منطقه 5

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، محفل معنوی دوشنبه‌های قرآنی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و بهره‌گیری از آموزه‌های اخلاقی این کتاب آسمانی در زندگی فردی و اجتماعی، همزمان با ماه مبارک رمضان به همت خانه فرهنگ آیه و با مشارکت هیئت‌امنای مسجد الزهرا(س) واقع در شهرک آپادانا برگزار می‌شود.

تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط مسعود سیاف‌زاده از قاریان ممتاز کشوری، سخنرانی پیرامون عظمت و فضیلت قرائت قرآن کریم در ماه پربرکت رمضان، آثار و فوايد دنيايى و آخرتى تلاوت قرآن كريم همچون بارورى ايمان، صفاى دل، تخفيف گناهان، عبادت برتر، برخوردارى از ثواب فرشتگان و پيامبران، هم‌نشينى با فرشتگان، پيمودن درجات كمال و ترقى در بهشت و... از بخش‌های مختلف این محفل معنوی است.

علاقه‌مندان برای حضور در این محفل قرآنی می‌توانند امروز، هفتم خردادماه بعد از نماز مغرب‌ و عشا به مسجد الزهرا(س) واقع در شهرک آپادانا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44633433 تماس بگیرند.

معصومه آقایی

انتهای پیام

captcha