٦٠٠ ملیون ریال بن خرید به نمایشگاه قرآن فارس رسید/ تخفیف ٧٠ درصدی
کد خبر: 3718350
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
سهرابی:

٦٠٠ ملیون ریال بن خرید به نمایشگاه قرآن فارس رسید/ تخفیف ٧٠ درصدی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی از توزیع 600 میلیون ریال بن با تخفیف 70 درصد در نمایشگاه قرآن و عترت این استان خبر داد.

٦٠٠ ملیون ریال بن خرید به نمایشگاه قرآن فارس رسید/ تخفیف ٧٠ درصدی

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 7 خردادماه خبر خوشی را برای علاقه‌مندان به ساحت قرآن و قرآن‌دوستان داد و گفت: به‌منظور رفاه حال قرآنیان و قرآن‌دوستان ٦٠٠ ملیون ریال بن با تخفیف ٧٠ درصدی در نمایشگاه قرآن و عترت به منظور خرید کتاب و محصولات مرتبط فرهنگی با عترت و قرآن توزیع می‌شود.
وی با بیان اینكه این نمایشگاه تا 10 خردادماه دائر است، افزود: در روز چهارشنبه، نهم خردادماه جاری با حضور استاندار فارس، از خادمان و فعالان قرآن و عترت تجلیل می‌شود.
سهرابی با تصریح اینکه دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان فارس همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، با عنوان «عروةالوثقی» با ۶۳ غرفه کار خود را آغاز کرده است؛ گفت: بن‌های در نظر گرفته در محل نمایشگاه یاد شده توزیع می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: از این میزان بن خرید، مبلغ ١٠٠ هزار تومان برای افراد زیر لیسانس، ١٥٠ هزار تومان برای کارشناسی به بالا و همچنین به مؤسسات قرآن و عترت نیز ٥٠٠ هزار تومان تعلق می‌گیرد.
سهرابی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه علاوه بر انتشارات بزرگ شیراز، انتشاراتی هم از شهر مقدس قم حضور دارند، گفت: همچنین ۱۲ مؤسسه قرآنی در این نمایشگاه حضور دارند.
وی تأكید كرد: در این نمایشگاه تلاش کردیم تا علاوه بر ارائه آخرین دستاوردهای قرآنی مؤسسات و نهادهای قرآنی یکسری ابتکارات جدیدی را که شاید در نمایشگاه‌های استان‌های دیگر چنین کارهایی انجام نمی‌شود، را انجام دهیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مصداق این مسئله را برپایی روزانه مشاعره قرآنی با حضور نونهالان توسط مؤسسه قرآنی ذکر جمیل فارس اعلام کرد و از همه اقشار مختلف مردم جهت حضور و بازدید و استفاده از آخرین دستاوردها و محصولات قرآن و عترت ارائه شده در این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.
انتهای پیام

captcha