جمع آوری و تغییرکاربری ۸۱ فقره انشعاب آب فضای سبز در خراسان شمالی
کد خبر: 3718628
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

جمع آوری و تغییرکاربری ۸۱ فقره انشعاب آب فضای سبز در خراسان شمالی

گروه اجتماعی-معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی از جمع آوری و تغییرکاربری ۸۱ فقره انشعاب آب فضای سبز، طی سال گذشته در استان خبر داد.

جمع آوری و تغییرکاربری 81 فقره انشعاب آب فضای سبز در خراسان شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای خراسان شمالی، رضا عطایی، معاون بهره برداری شرکت آبفای استان گفت: طی سال 96، 260 فقره انشعاب آب فضای سبز در استان شناسایی شده که از این تعداد 42 فقره جمع آوری و 39 فقره از این انشعابات که در پارکها جهت شرب استفاده می شود تغییر کاربری داده شده است.

وی اظهارکرد: از 81 فقره انشعابات نامبرده شده، 21 فقره انشعاب فضای سبز در شهر بجنورد جمع آوری و 14 فقره تغییرکاربری، در شهر شیروان هشت فقره جمع آوری و 20 فقره تغییرکاربری و لوجلی یک مورد تغییر کاربری، جاجرم 5 فقره جمع آوری و یک فقره تغییر کاربری، شهرقاضی یک فقره تغییر کاربری، پیش قلعه یک فقره تغییرکاربری، فاروج 4 فقره جمع آوری، گرمه 2 فقره جمع آوری و در شهر راز و جرگلان یک فقره تغییر کاربری و یک فقره جمع آوری شده است.

عطایی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی آب کشور طی دو سال آینده باید تمام انشعابات آب فضای سبز در سطح استان با هدف مدیریت منابع آبی جمع آوری شود که برنامه این شرکت جمع آوری این انشعابات تا پایان سال جاری است.

captcha