برگزاری کلاس آموزش قرآن ویژه کارکنان بانک قوامین لرستان
کد خبر: 3719111
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

برگزاری کلاس آموزش قرآن ویژه کارکنان بانک قوامین لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرکل شعب بانک قوامین لرستان با اشاره به تاثیر سازنده قرآن در زندگی، از برپایی کلاس‌های آموزش قرآن ویژه کارکنان بانک قوامین در استان خبرداد و گفت: همدلی، روابط انسانی، تعهد، وجدان‌کاری، وقت‌شناسی و پرهیز از رفتارهای غیراخلاقی از برکات عمل به دستورات الهی و سبک زندگی قرآنی است و ما محیط کاری مملو از اخلاق حسنه را مرهون حضور همکاران در این‌گونه مراسمات مذهبی و قرآنی هستیم.

ا

روح‌الله بهمئی، مدیرکل شعب بانک قوامین شعبه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، ضمن حمایت از برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر به‌صورت مستمر، کلاس‌های آموزشی تجوید و قرائت قرآن، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را از مهم‌ترین فعالیت‌های بانک قوامین در استان دانست.
وی به تاثیر سازنده و جامع قرآن بر زندگی انسان و بخش‌های زندگی کاری، خانوادگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: انس گرفتن با قرآن موجب اثربخشی بر جنبه‌های اخلاق فردی و تمامی شئونات زندگی انسان می‏شود.
مدیرکل بانک قوامین لرستان ایجاد وحدت، همدلی، روابط انسانی، تعهد، وجدان‌کاری، وقت‌شناسی، ایجاد انگیزش جهت خدمت به مردم و پرهیز از رفتارهای غیراخلاقی را از برکات عمل به دستورات الهی و سبک زندگی قرآنی دانست و اظهارکرد: محیط کاری مملو از اخلاق حسنه را مرهون حضور همکاران در این‌گونه مراسمات مذهبی و قرآنی هستیم.
یادآور می‏‌شود، مدیرکل و کارکنان بانک قوامین استان لرستان شامگاه سه‌شنبه، هشتم خرداد با دعوت دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و برنامه زمان‌بندی کمیسیون هماهنگی بانک‌ها در جلسات تفسیر قرآن مطابق سنوات گذشته در مسجد بعثت حضور حداکثری داشتند کمااینکه مشارکت و حمایت‌های مالی بانک قوامین در جلسات تفسیر قرآن در راستای ایجاد فضای قرآنی انجام می‌گیرد.
بنا براین گزارش، جوایز نقدی بانک قوامین به برگزیدگان قرآنی اهدا شد و در پایان جلسه تفسیر قرآن مجموعه کارکنان بانک قوامین با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام

captcha