اولین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی قاریان شرق تهران برگزار شد + عکس
کد خبر: 3719113
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

اولین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی قاریان شرق تهران برگزار شد + عکس

گروه جلسات و محافل ــ اولین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی قاریان شرق تهران در مکان جلسه آموزشی دبیر این دوره از جشنواره، سیدحسین شریفیان برگزار شد.

حمیدرضا نصیری

به گزارش خبرنگار ايكنا؛ قسمت اول جشنواره مردمى تلاوت‌های مجلسی ویژه قاریان شرق تهران سه‌شنبه شب با حضور قاریان شرق تهران، قاریان ممتاز مهمان و اساتید قرآن در بیت‌الزهرا(س) واقع در بلوار دلاوران، خیابان ششم مرکزی برگزار شد.
این دوره از جشنواره با نظارت علی فربین، داود جعفری و سیدحسین شریفیان که عهده‌دار دبیری این دوره از جشنواره مردمی تلاوت‌های مجلسی نیز هست، برگزار شد.
در این مراسم قاریان جوان شرق تهران بعد از اقامه نماز و صرف افطار به تلاوت قرآن پرداختند.
در ادامه ابوذر دهداری، حمیدرضا نصیری، علیرضا مهدی‌زاده، شهاد زمانی، محمدرضا رجبی و مرتضی یادگاری، قاریان شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره تلاوت‌های مجلسی بودند که هر کدام به انتخاب خودشان تلاوت خود را در زمان ۱۰ دقیقه ارائه دادند.
خسرو امینی، مدرس قرآن کریم به‌عنوان میهمان در این برنامه حضور داشت.
در انتها، طه کبیری از قاریان ممتاز کشور به‌عنوان قاری افتخاری به تلاوت قرآن پرداخت.
لازم به ذکر است، منتخبان شب گذشته به همراه منتخبان ادامه این دوره از جشنواره که ۲۲ خرداد‌ماه در همین مکان به رقابت خواهند پرداخت به مرحله بعدی این جشنواره راه خواهند یافت.

تلاوت قرآن تلاوت قرآن تلاوت قرآن تلاوت قرآن تلاوت قرآن تلاوت قرآن تلاوت قرآن تلاوت قرآن تلاوت قرآن تلاوت قرآن تلاوت قرآن تلاوت قرآن تلاوت قرآن

انتهای پیام

captcha