100 پایگاه «اکرام ایتام و اطعام نیازمندان» در یزد برپا می‌شود
کد خبر: 3719371
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

100 پایگاه «اکرام ایتام و اطعام نیازمندان» در یزد برپا می‌شود

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: هم‌زمان با هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان 100 پایگاه آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند.

100 پایگاه «اکرام ایتام و اطعام نیازمندان» در یزد برپا می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از کمیته امداد، محسن علیزاده، مدیرکل کمیته امداد استان یزد اظهار کرد: هم‌زمان با هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان 100 پایگاه در دفاتر کمیته امداد استان یزد و مراکز نیکوکاری آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند.
وی با اشاره به اینکه از دهم لغایت هجدهم خردادماه (15 لغایت 21 ماه مبارک رمضان) به‌عنوان هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان است، افزود: ماه مبارک رمضان علاوه بر این‌که بهار قرآن و فرصتی برای پالایش و تقویت ابعاد روحانی و جسمانی مؤمنین است، فضای معنوی مناسبی برای خدمت به هم نوع و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان نیز محسوب می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اهمیت توجه ویژه به ایتام در ماه مبارک رمضان، گفت: مردم نیکوکار استان یزد ثابت کرده‌اند که همواره به فکر ایتام و محرومان هستند و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته از فضای فراهم‌ شده در ماه مبارک رمضان استفاده بهینه برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به عمل آید.
وی با اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات و قربانی شهروندان یزدی در این ماه و گستراندن سفره‌های غذای گرم برای محرومان یادآور شد: مردم نیکوکار استان یزد سال گذشته علاوه بر اختصاص 500 میلیون تومان به‌عنوان نذر و قربانی برای نیازمندان، سه میلیارد تومان نیز برای اطعام و افطار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.
علیزاده افزود: اجرای طرح همیان مولا در قالب توزیع کیسه‌های ویژه جمع‌آوری مواد غذایی خشک ازجمله حبوبات، قند و شکر، روغن در ماه مبارک رمضان از اهمیت خاصی برای کمک به مددجویان تحت حمایت برخوردار است، ارزش مواد غذایی اهداشده سال گذشته در این طرح 175 میلیون تومان بود.

انتهای پیام

captcha