توزیع بیش از 60 سبدکالا بین نیازمندان تنکابن
کد خبر: 3719405
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

توزیع بیش از 60 سبدکالا بین نیازمندان تنکابن

گروه اجتماعی- رئیس اداره اوقاف تنکابن گفت: در راستای اجرای نیت واقف در ایام ماه مبارک رمضان بیش از 60 سبد کالا به ارزش 120میلیون ریال بین نیازمندان تنکابنی توزیع شده است.

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام رسول علیخانی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار مناسب برای دوری از گناه و کسب تقوی الهی است، گفت: برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن کریم، محافل انس با قرآن با حضور قاریان، اهدای سبد کالا به مستمندان، اعزام مبلغان دینی به مناطق محروم، برگزاری مراسم لیالی قدر، مراسم افطاردهی در سطح مساجد و بقاع متبرکه از نیات واقفان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در ایام ماه مبارک رمضان بود.
وی افزود: طرح ضیافت الهی در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و تقویت باورهای اعتقادی در جامعه در جوار امامزادگان تنکابن اجرا شد.
حجت الاسلام رسول علیخانی به اجرای طرح ضیافت الهی در امامزادگان این شهرستان اشاره کرد گفت: ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی، ایجاد فضای انس با قرآن در جامعه از اهداف این طرح است.
رییس اداره اوقاف تنکابن برپایی خیمه‌های معرفت، برپایی نماز جماعت، آموزش قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان دانست.
وی توزیع سبد کالا بین نیازمندان را یکی دیگر از برنامه های طرح ضیافت الهی دانست و تصریح کرد: این اقدام در راستای اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش در مناطق محروم صورت گرفته است.
رییس اداره اوقاف تنکابن بیان کرد: در راستای اجرای نیت واقف در ایام ماه مبارک رمضان بیش از 60 سبد کالا به ارزش 120میلیون ریال بین نیازمندان تنکابنی توزیع شده است.

انتهای پیام

captcha