کارآفرینی اسلامی و پژوهش‌های علمی؛ اولویت قرآنی جهاد دانشگاهی
کد خبر: 3719556
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
دکتر طیبی در بازدید از نمایشگاه قرآن مطرح کرد:

کارآفرینی اسلامی و پژوهش‌های علمی؛ اولویت قرآنی جهاد دانشگاهی

گروه دانشگاه ــ رئیس جهاد دانشگاهی ضمن بازدید از نمایشگاه قرآن با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های ظاهری و محتوایی این نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل، اظهار کرد: باید از همه روش‌های ممکن به ویژه روش‌های جذاب برای جوانان در جهت فهم قرآن کریم استفاده کنیم.

 

کارآفرینی اسلامی و پژوهش‌های علمی؛ اولویت قرآنی جهاد دانشگاهی

به گزارش ایکنا؛ سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی عصر جمعه، 11 خردادماه با حضور در مصلی تهران از بخش‌های مختلف بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید به عمل آورد.

طیبی در این بازدید که عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و حمید صابرفرزام، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور او را همراهی می‌کردند، از غرفه جهاددانشگاهی، مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی و خبرگزاری ایکنا دیدن کرد.

جهاددانشگاهی؛ حامی فعالیت‌های قرآنی

دکتر طیبی همچنین با حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا و تقدیر از فعالیت‌های این مجموعه در پوشش رویدادهای نمایشگاه قرآن به خبرنگار ایکنا گفت: خوشوقت هستم که توفیق شد تا از نمایشگاه قرآن کریم بازدید داشته باشم، در بازدیدی که از غرفه جهاد دانشگاهی و نیز مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی داشتم فعالیت‌های واقعا خوبی را مشاهده کردم که تلاش دارد فرهنگ قرآنی را در شکل‌های مختلف ترویج می‌کند. در حال حاضر مرکز رشد جهاد دانشگاهی، برگزاری یک استارتاپ قرآنی را دنبال می‌کند که کارآفرینی را آموزش می‌دهد و هشت گروه با ایده‌هایی خلاقانه در حال فعالیت هستند، معتقدم که از این گروه‌ها در آینده دو یا سه ایده عملیاتی خوب به وجود می‌آید.

رئیس جهاددانشگاهی تاکید کرد: باید از همه روش‌های ممکن به ویژه روش‌های جذاب برای جوانان در جهت فهم قرآن کریم استفاده کنیم چرا که این کتاب، مایه سعادت ما مسلمانان در دنیا و آخرت است. جهاد دانشگاهی خوشبختانه از ابتدا به خوبی به موضوعات قرآنی پرداخته است و با سرعت متناسبی آن را پیگیری می‌کند، البته توقع من این است که کار پژوهشکده میان‌رشته‌ای شتاب بگیرد و کارهای علمی قوی در سطح ملی را شاهد باشیم، تصمیم داریم به زودی جلسه‌ای با حضور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و مسئولان مرکز پژوهشی داشته باشیم تا مسائل و مشکلات آن‌ها حل شود. در مجموع من از فعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی و زحماتی که معاونت فرهنگی در این قسمت متحمل می‌شود، رضایت دارم و مثل همیشه، حمایت خود را برای ترویج فعالیت‌های قرآنی اعلام می‌دارم.

گزارش از مجتبی اصغری

انتهای پیام

captcha