برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) در ۱۰۸۰ مسجد خراسان جنوبی
کد خبر: 3719603
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) در ۱۰۸۰ مسجد خراسان جنوبی

گروه معارف - مسئول رسیدگی به امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: مراسم ارتحال و گفتمان امام (ره) در ۱۰۸۰ مسجد فعال استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوالفضل صادقی‌خواه، مسئول رسیدگی به امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: به مناسبت رحلت امام راحل جلسات محوری در سطح ادارات و مساجد روستایی برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) در 1080 مسجد خراسان جنوبی برگزار می شود
وی با بیان اینکه همچنین مسابقه وصیت‌نامه امام (ره) در شهرستان‌ها برگزار می شود، افزود: جلسه گرامیداشت امام راحل و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در تمامی مساجد سطح استان برگزار می‌شود.
مسئول رسیدگی به امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: سخنرانی، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی‌فقیه در جامعه، تبیین فرهنگ مقاومت و انتظار، تبیین امر به معروف و نهی از منکر و بیان احکام از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای ائمه جماعت مساجد است.
صادقی‌خواه ادامه داد: همچنین برگزاری نماز جماعت، تبیین فرمایشات رهبری در خصوص نام‌گذاری سال ۹۷ و تبیین وصیت‌نامه امام (ره) نیز از دیگر برنامه‌های ائمه جماعت است.
وی اظهار کرد: همچنین ائمه جماعت به سخنرانی پیرامون اهمیت صله‌رحم، حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، تعاون و همکاری و بصیرت بخشی می‌پردازند.
مسئول رسیدگی به امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: تاکید بر لزوم افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تفسیر، دوری از تجمل و اسراف، تحکیم خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی و بیان اهمیت مقابله با سبک زندگی غربی از دیگر برنامه‌های ائمه جماعت در این ایام خواهد بود.
صادقی‌خواه یادآور شد: مراسم ارتحال و گفتمان امام (ره) در 1080 مسجد فعال استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha