سفره‌ای با طعم یاری و انفاق
کد خبر: 3719626
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

سفره‌ای با طعم یاری و انفاق

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی سراب برنامه‌ها و طرح‌های مختلف کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی این دانشکده را برای اطعام و انفاق به نیازمندان شرح داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جواد عباس‌زاده، مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی سراب از طرح‌های مختلف کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی در اطعام و انفاق به نیازمندان خبرداد و گفت: بسیج دانشجویی شهدای گمنام دانشکده علوم پزشکی سراب با پهن سفره رمضان میزبان روزه‌داران در مسجد امام رضا(ع) بود که در این سفره اطعام رئیس دانشکده، مسئول دفتر شهرستانی بسیج دانشجویی و اعضای شورای مرکزی نیز حضور داشتند.
عباس‌زاده افزود: کانون خیریه دانشجویی با خریداری مقادیری مواد غذایی خشک نیز به افراد بی‌بضاعت یاری می‌رساند.
همچنین حمیده حمزه‌ای، مسئول بسیج خواهران دانشکده علوم پزشکی سراب از تداوم پهن سفره رمضان و دعوت از نیازمندان برای صرف غذای گرم در طول مدت ماه رمضان خبرداد و بیان کرد: حضور بسیجیان در تمام عرصه‌های خدمتی به‌ویژه کمک به نیازمندان و ولی‌نعمتان جامعه از جمله اولویت‌های بسیج به‌ویژه بسیج دانشجویی است.
لیلا هاشمی‌نژاد، دبیر کانون خیریه دست‌های آسمانی دانشکده علوم پزشکی سراب نیز عنوان کرد: مشارکت دانشجویان و خیران نیکوکار درطرح‌های خیریه موجب گسترش فرهنگ مهرورزی می‌شود و کمیته امداد امام خمینی(ره) و کانون خیریه طرح‌های مشترکی در طول سال برای کمک به نیازمندان اجرا می‌کنند.

سفره‌ای با طعم یاری و انفاق

سفره‌ای با طعم یاری و انفاق

سفره‌ای با طعم یاری و انفاق

جواد عباس‌زاده
انتهای پیام

captcha