کمک جهاددانشگاهی در زمینه مهارت‌آموزی به آموزش و پرورش
کد خبر: 3719628
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
حسینی پیشنهاد داد:

کمک جهاددانشگاهی در زمینه مهارت‌آموزی به آموزش و پرورش

گروه اجتماعی - رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام گفت: مهارت‌آموزی و هدایت تحصیلی صحیح، نیاز اساسی جامعه‌ی امروز است و جهاددانشگاهی می‌تواند در این زمینه به آموزش و پرورش کمک کند.

به گزارش ایکنا از ایلام، سیدغلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: جهاددانشگاهی با ساختار منعطف خود تجربیات خوبی در زمینه تیم‌سازی، شبکه‌سازی و مهارت‌آموزی دارد و می‌تواند در این زمینه‌ها با آمزش و پرورش تشریک مساعی کند.
وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک زنجیره علمی در سراسر کشور ایجاد کرده و مورد توجه مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: مهارت‌آموزی و هدایت تحصیلی نیاز اساسی جامعه‌ی امروز است و جهاددانشگاهی می‌تواند در این زمینه به آموزش و پرورش کمک کند.
حسینی با تاکید بر اینکه موانع اجتماعی متعددی بر سر راه توسعه وجود دارد، تصریح کرد: می‌توان برای عبور از این موانع با همکاری و تلاش بیشتر مراکز علمی کارهای ارزنده‌ای را انجام داد.
وی برای راه‌اندازی مدرسه شناختی اعلام آمادگی کرد و گفت: راه‌اندازی این مدرسه می‌تواند زمینه تحول در تعلیم و تربیت را بوجود آورد.
اسفندیار رستم‌زاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه تجربه‌ی خوبی از همکاری با جهاددانشگاهی در زمینه آموزش ضمن خدمت کارکنان داریم، گفت: امیدواریم جهاددانشگاهی در هدایت تحصیلی دانش‌آموزان و آموختن مهارت‌ها بیش از گذشته و هدفمند به آموزش و پرورش کمک کند.
وی از ایده نمایش فیلم‌های صنعتی توسط جهاددانشگاهی برای دانش‌اموزان در فصل تابستان استقبال و ابراز امیدواری کرد زمینه کمک به آموزش و پرورش با کمک طرح‌های نظرسنجی فراهم شود.
انتهای پیام
captcha