ضرورت برنامه‌ریزی برای ورود خدمات «رویان» و «ابن‌سینا» به ایلام
کد خبر: 3719634
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
حسینی تأکید کرد:

ضرورت برنامه‌ریزی برای ورود خدمات «رویان» و «ابن‌سینا» به ایلام

گروه اجتماعی - رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام گفت: با برنامه‌ریزی و تعامل بیشتر دانشگاه علوم‌پزشکی می‌توان خدمات پزشکی پژوهشکده‌هایی مانند «رویان» و «ابن‌سینا» را برای رفاه مردم و حتی کشور عراق وارد استان کرد.

به گزارش ایکنا از ایلام، سیدغلامرضا حسینی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد ایلام در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به ظرفیت‌های موجود در جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: این نهاد با استفاده از توانمندی‌های شبکه‌ای خود در سراسر کشور به ویژه در حوزه پزشکی آمادگی دارد در راستای اهداف مشترک آموزشی و پژوهشی با دانشگاه علوم پزشکی استان، خدمات مطلوبی را به جامعه هدف ارایه کند.
وی با اشاره به دستاورهای علمی و پژوهشی مراکز زیرمجموعه جهاد دانشگاهی، گفت: پژوهشکده‌های جهاد دانشگاهی مثل "رویان" ، "ابن سینا" و سایر مراکز، دستاوردهای بسیار ارزشمندی در زمینه درمان ناباروری، سلول‌های بنیادی، درمان سرطان سینه و تولید داروهای مختلف دارند که می‌توان با برنامه‌ریزی و تعامل بیشتر این نوع خدمات پزشکی را برای رفاه مردم و حتی کشور عراق وارد استان کرد.
عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی در ادامه با اعلام آمادگی این واحد در زمینه‌ همکاری‌های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بر برپایی کارگاه‌های تخصصی، اجرای طرح‌های مختلف علمی، ایجاد مراکز آزمایشگاهی و پژوهشی مشترک و استفاده از سایر ظرفیت‌های مختلف و متنوع جهاد دانشگاهی تأکید کرد.
کریم همتی، رییس دانشگاه علوم پژشکی استان ایلام نیز در این دیدار با ابراز علاقه‌مندی به همکاری و استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی بر توسعه همکاری‌ها و تعامل بیشتر با جهاد دانشگاهی واحد استان تأکید کرد.
انتهای پیام
captcha