ساماندهی جاده فرودگاه اراک
کد خبر: 3719696
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
شارقی خبر داد:

ساماندهی جاده فرودگاه اراک

گروه اجتماعی - مدیر کل راه‌و‌شهرسازی استان مرکزی از ساماندهی جاده فرودگاه اراک از تقاطع کمربندی شمالی تا ورودی فرودگاه به طول 9/5 کیلومتر خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی راه‌و‌شهرسازی در جلسه‌ای که به منظور ساماندهی جاده فرودگاه اراک به ریاست استاندار مرکزی و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه‌و‌شهرسازی و مدیران دستگاه‌های خدمت‌رسان در استانداری مرکزی تشکیل گردید، طراحی و ساخت جاده اصلی فرودگاه، بحث پروازهای داخلی کنونی، پروازهای حج و عتبات و پروازهای داخلی پیشنهادی توسط ایران‌ایر مورد بحث قرار گرفت.

ساماندهی جاده فرودگاه اراک
شارقی، مدیرکل راه‌و‌شهرسازی گفت: مسیر فرودگاه اراک از تقاطع کمربندی شمالی اراک تا ورودی فرودگاه به طول 9500 متر می‌باشد که 5 کیلومتر مسیر از تقاطع کمربندی تا تقاطع کنارگذر و 4500 متر بعد از کنار‌گذر تا ورودی فرودگاه می‌باشد که مطالعه و ارائه طرح مسیر از کنارگذر شمالی تا فرودگاه و همچنین احداث پل کنارگذر توسط این اداره کل و از کنار گذرشمالی تا کمربندی شمالی توسط شهرداری صورت می‌پذیرد.
رئیس شورای حمل‌و‌نقل استان ادامه داد: در نظر است در طراحی مسیر، بلوار، فضای سبز، پیاده‌راه، پارک، باغ رستوران، مراکز خرید، مراکز ورزشی و تفریحی در نظرگرفته شود تا مسیر کاربردی و مفرحی برای هم استانی‌های عزیز ایجاد گردد.
وی همچنین از اختصاص 50 هکتار زمین دولتی به این طرح توسط اداره کل راه‌و‌شهرسازی خبر داد.
انتهای پیام

captcha