فعالیت ویژه پایگاه‌های اهدای خون در شب‌های قدر
کد خبر: 3719744
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

فعالیت ویژه پایگاه‌های اهدای خون در شب‌های قدر

گروه اجتماعی- همزمان با شب‌‎های قدر، پایگاه‌های اهدای خون در مشهد و شهرستان‌های استان خراسان رضوی، فعالیت ویژه‌ای خواهند داشت.

 فعالیت ویژه پایگاه‌های اهدای خون در شب‌های قدر

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از وب دا، در شب‌های قدر، پایگاه‌های اهدای خون مشهد از ساعت ۲۱:۱۵ تا ۲:۰۰ بامداد روز بعد آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود .

در این اطلاعیه تأکید شده است با توجه به کاهش ذخایر انواع فرآورده‌های خونی استان از همه مردم نیکوکار دعوت شده تا با مراجعه به پایگاه‌ها و اهدای خون به کمک بیماران نیازمند بشتابند.

در این اطلاعیه با تأکید بر اینکه نیاز به خون همیشه هست، از داوطلبان ایثارگر اهدای خون خواسته شده است تا اهدای خون را منوط بر مناسبت‌ها و از جمله شب‌های قدر نکرده و با مراجعه در همه ایام سال به این اقدام خداپسندانه اهتمام ورزند .

در این اطلاعیه با اعلام اینکه در حال حاضر نیاز به همه گروه‌های خونی وجود دارد تأکید شده است که روزه داری با اهدای خون منافات ندارد و داوطلبان می‌توانند ساعتی پس از افطار برای اهدای خون اقدام نموده و پس از آن تا سحر مایعات بیشتری صرف کنند.

پایگاه‌های اهدای خون مشهد شامل پایگاه امام رضا( ع ) واقع در میدان شریعتی ( تقی آباد ) ابتدای خیابان دانشگاه – پایگاه امید واقع در نیش خیابان شیرازی ۳ طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید – اتوبوس سیار واقع در میدان بیت المقدس خیابان شهید اندرزگو به حرم مطهر – پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی ۲۸ منطقه قاسم آباد – پایگاه میلاد واقع در بلوار استقلال بین استقلال ۲ و ۴ و پایگاه مهر در منطقه ابوطالب نبش ابوطالب ۳۳ هستند .

گفتنی است، همچنین در اطلاعیه سازمان انتقال خون استان اعلام شده است که پایگاه اهدای خون شهرستان‌های قوچان، تربت حیدریه، سبزوار ، گناباد و نیشابور نیز در شب‌های قدر ساعتی پس از افطار آماده پذیرش اوطلبان اهدای خون خواهند بود.

انتهای پیام

captcha