راهپیمایی روز قدس را با شکوه و همدلی برگزار کنیم
کد خبر: 3719930
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
علیدادی‌سلیمانی:

راهپیمایی روز قدس را با شکوه و همدلی برگزار کنیم

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کرمان با اشاره به راهیپمایی روز قدس گفت: این راهپیمایی را همانند سال‌های گذشته با شکوه، وحدت، همدلی و همراهی اقشار مختلف مردم و مسؤولان آنگونه که شایسته آن است، برگزار کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن‌ علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان دیروز شنبه، 12 خرداد در جلسه شورای اداری استان کرمان با گرامیداشت مناسبت‌های 14 و 15 خرداد بر حضور گستره مردم در مراسم بزرگداشت این روزها تأکید کرد.
وی همچنین با اشاره به راهیپمایی روز قدس در دفاع از مظلومیت فلسطین افزود: این راهپیمایی همانند سال‌های گذشته با شکوه، وحدت، همدلی و همراهی اقشار مختلف مردم و مسئولان آنگونه که شایسته آن است، برگزار کنیم و پیروزی اسلام و جامعه مسلمین را شاهد باشیم.
امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر مسئول باید در سه مجموعه و جایگاه پاسخگو باشد، بیان کرد: با پذیرش یک مسئولیت باید در پیشگاه خداوند، عملکردمان نسبت به مردم و وجدان شخصی پاسخگو بود.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با اشاره به عملکرد علیرضا رزم‌حسینی در زمان تصدی استانداری کرمان عنوان کرد: ایشان از مسئولانی است که با برنامه و نقشه راه کارها را پیش برد.
وی تشریفاتی عمل نکردن و مردمی بودن ر از ویژگی‌های رزم‌حسینی برشمرد و گفت: این ویژگی از اصول کاری مسئول است و رزم‌حسینی با توجه به اینکه از جنس رزمنده و از مردان نیک هشت سال دفاع مقدس است باید همینگونه باشد.
امام جمعه کرمان تأکید کرد: امیدواریم در عرصه‌های دیگر موفق بوده و امیدوارم دولت جمهوری اسلامی با دقت و درایت این مسؤولیت را به فردی واگذار کند که این مسیر را با همان قدرتی که در حال پیشرفت بود، ادامه یابد.
انتهای پیام

captcha