محمدرضا زاهدی در رقابت‌های بین‌‌المللی قرآن امارات
کد خبر: 3719957
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

محمدرضا زاهدی در رقابت‌های بین‌‌المللی قرآن امارات

کانون خبرنگاران نبأ _ محمدرضا زاهدی، حافظ کل قرآن در بیست‌و‌دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی در امارات به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران حضور یافته است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محمدرضا زاهدی، نوجوان حافظ کل قرآن، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در بیست‌و‌دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی در امارات در بخش حفظ حضور یافت.

زاهدی روز سه‌شنبه، هشت خردادماه جاری، به ۵سوال حفظ، بدون غلط پاسخ داد.

محمدرضا زاهدی، نوجوان حافظ کل قرآن در هفتمین شب این مسابقات در کنار محمدسلطان نصيرا از اندونزی، زيد قاسم عبدالسيد از عراق، حسين عابد ميا احمد از بنگلادش، محمد ثيام از سنگال، طاهر دابو از کنگو برازاویل، بخاری ابراهيم محمد از دانمارک و محمد نور رماد از آفریقای مرکزی به اجرای محفوظات قرآنی خود پرداخت.

یادآوری می‌شود، بیست‌و‌دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی امسال با حضور حافظان قرآن از ۱۰۴ کشور جهان در حال برگزاری است و بخش اصلی رقابت‌ها که از چهارشنبه‌شب، هفتم ماه رمضان در محل اتاق بازرگانی و صنعت دبی آغاز شد؛ تا بیستم این ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

علی محمدزاده
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
منصور قاری زاده
|
United Arab Emirates
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۶:۲۶
0
0
از شما خواهشمندم که شماره تلفن حافظ نوجوان محمد رضا زاهدی را در ایمیل من بفرستید ممنونم چون من باهاش یه تصویر یادگار گرفتم اما موقع برابر نشد که باهم درست معرفی بشیم
captcha