آینده‌نگری از ویژگی‌های شاخص امام(ره) بود
کد خبر: 3719994
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

آینده‌نگری از ویژگی‌های شاخص امام(ره) بود

گروه اجتماعی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرعین گفت: حضرت امام راحل پیوسته خود را خدمتگزار و عاشق مردم می دانست و آینده نگری و عاقبت‌اندیشی از ویژگ‌ های شاخص ایشان بود.

آینده نگری و عاقبت اندیشی از ویژه گی های شاخص امام (ره) بودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرعین روزگذشته 12 خرداد ماه در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت امام راحل گفت: حضرت امام راحل پیوسته خود را خدمتگزار و عاشق مردم می دانستند و امید روشن همه مستضعفان جهان و بخصوص مسلمانان بودند.
وی آینده نگری و عاقبت اندیشی در امور، بصیرت، بینایی و دیدن مسائل و عمق زوایای امور را از اهم ویژگیهای حضرت امام راحل عنوان کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرعین خاطر نشان کرد: حضرت امام راحل متعلق به همه است و ایشان با رهبری داهیانه و درایت خود توانستند آنطوری که عزت ملت ایران حفظ شود به معرض دید دنیا قرار دادند و بنابراین بر همه اقشار مختلف مردم لازم است در مراسم بزرگداشت ایشان حضور یافته و مراسم با شکوهی در مناطق مختلف ایران اسلامی برگزار شود.
حجت‌الاسلام موسوی در ادامه با بیان اینکه مسئولیت اجرای برنامه های فرهنگی این مراسم توسط اعضای کارگروه شهرستان به تبلیغات اسلامی محول شده است تصریح کرد: مداح، سخنران، قاری و مجری هماهنگ شده که انشاالله با حضور پر شور ارادتمندان حضرت امام راحل این مراسم به نحو شایسته و درخور شان مقام و منزلت امام در شهر توریستی سرعین برگزار خواهد شد.
در پایان جلسه زمان برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام (ره) در شب ارتحال روز یکشنبه، ۱۳ خرداد، ساعت ۷ عصر و در محل مسجد صاحب الزمان (عج) سرعین همراه با صرف احسان افطاری و شام اعلام شد.
انتهای پیام

captcha