برگزاری عزاداری خیابانی به ‎مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در گرمی
کد خبر: 3719999
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

برگزاری عزاداری خیابانی به ‎مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در گرمی

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی از برگزاری عزاداری خیابانی به‌ مناسبت سالروز عروج آسمانی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان خبر داد.

برگزاری عزاداری خیابانی به ‎مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در گرمیحجت‌الاسلام حمید بهاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی در گفت و گو با ایکنا از اردبیل، تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، عزاداری خیابانی با حضور نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم ولایت مدار شهرستان گرمی در روز ۱۴ خرداد برگزار خواهد شد.
وی با بیان این که حضرت امام خمینی (ره) بر ما حق حیات و زنده کردن و احیا دارد چرا که او با انقلاب به اسلام ناب تولدی جدید بخشید، افزود: اسلام قبل از انقلاب تهی از محتوی و حقیقت دینی بود اما در اسلام بعد از انقلاب، اسلامیت ناب با ولی الله و نظام ولایت شکل گرفت.
حجت‌الاسلام بهاری در ادامه با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: امام(ره) بر گردن تک‌تک همه ما حق دارد و اهدافی را دنبال کرد که امروز به خاطر آن‌ها ما سربلند هستیم.
وی با اشاره به این که همزمان با سالگرد ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و پانزدهم خرداد ماه در ۲۰ نقطه این شهرستان برنامه های ویژه برگزار می‌شود، گفت: اعزام مبلغ به مراسم و برگزاری محفل انس با قرآن از دیگر برنامه های ما در۱۴و۱۵ خرداد خواهند بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی گفت: امسال هم طبق سنوات گذشته برای روز چهاردهم و روز پانزدهم خرداد برای هر یک مراسم جداگانه برنامه ریزی شده و با توجه به اینکه این دو مقارن شده با شب قدر می توانیم از این فضای معنوی نیز بهره بگیریم.
وی در پایان با دعوت از عموم مردم گرمی به‌ویژه از جوانان خواست تا با شرکت در این مراسم با آرمانهای حضرت امام(ره) و شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و بیعت کنند، زیرا همین حضورها خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام

captcha