اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت روز جهانی قدس
کد خبر: 3720033
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت روز جهانی قدس

گروه سیاست و اقتصاد ــ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت روز جهانی قدس اطلاعیه‌ای صادر و از مردم خواست تا در این مراسم حضور فعالی داشته باشند.

به گزارش ایکنا از قم متن این پیام به شرح زیر است:  
بسم الله الرحمن الرحیم 

مسئله فلسطین و وضعیت سخت و دردناک زندگی زیر چکمه اشغالگران مشکل عمیق و بزرگی است که سال ها امت اسلامی از آن رنج می‌برد. حقیقت آن است که عامل اصلی این مسئله و ظلم و بیدادی که صهیونیست‌ها بر فلسطین روا می‌دارند و زخم‌هایی که بر پیکر خونین فلسطین وارد می‌شود استکبار بویژه شیطان بزرگ آمریکاست.
امریکا و جبهه مزدوران استکبار همه‌ی تلاشهای خود را معطوف به این کرده‌اند که با ایجاد اختلافات، با جنگهای داخلی، با ترویج تکفیر و افراطی گریِ انحرافی، امّت اسلامی را از یاد فلسطین غافل كنند.
خیانت‌های آشکار کشور‌های مرتجع منطقه و دیکتاتور‌های دست نشانده و بازی انتقال سفارت آمریکا به قدس روزهای خونینی را برای مردم فلسطین رقم زده است. امروز این پاره تن جهان اسلام در آتش حقد و کینه مستکبران می‌سوزد و فریاد استغاثه مظلومان بلند شده است. سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به این ظلم و فساد صهیونیستها خیانت و همراهی با کفر و استکبار است.
چاره کار فلسطین دست مجامع بین‌المللی و سازمان ملل بی‌خاصیت امریکایی نیست. علاج درد و زخم فلسطین مبارزه و ادامه این انتفاضه‌ها و تظاهرات‌هاست. ایستادگی و مقاومت مظلومانه و مقتدرانه، فلسطین را آزاد خواهد کرد و امید بازگشت قدس به آغوش دنیای اسلام را محقق خواهد ساخت. جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز جهاد کبیر مؤمنان در مبارزه با اسرائیل است. روز قدس و فریاد‌های خروشان مؤمنین روزه‌دار، فلسطین را آزاد خواهد کرد و هیچ تخلفی از وعده راستین الهی در نابودی باطل وجود ندارد. «و ان الباطل کان زهوقا»
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل و دعوت امت اسلامی به حضور پر شور در راهپیمایی روز‌ قدس اعلام می‌دارد: مسئله فلسطین آزمون بزرگی برای مدعیان حقوق بشر و مرتجعین است. ادامه سکوت‌ها و خیانت‌ها، ملت فلسطین را در شناخت دوست و دشمن آگاه‌تر می‌کند و بار دیگر بر همگان ثابت خواهد شد که مقاومت تنها راه حل مسئله فلسطین است.روز قدس میعادگاه پر شکوه امت اسلامی است تا فلسطین را از آلودگی‌ها و پلیدی‌های غده چرکین اسرائیل رها سازند و بی‌تردید فلسطین از چنگال این ستمگران آزاد خواهد شد. ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی نیز که پرچمدار عزت و اقتدار دنیای اسلام هستند چون همیشه حمایت خود را از آرمان فلسطین فریاد می‌زنند و خشم و انزجار خود از صهیونیسم بین‌الملل را نشان خواهند داد. «سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ».

انتهای پیام

captcha